محمود علی‌محمدی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان شد

طی حکمی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمود علی‌محمدی به عنوان معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آیین تکریم از معاون سابق و معرفی معاون جدید فرهنگی و رسانه ای استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌ها و همکاری ابراهیم قاسمی معاون سابق فرهنگی و رسانه ای گفت: مدیریت همانند دوی امدادی است که  یک دونده پس از طی یک مسیر پرچم را به دست دونده تازه نفس می‌ رساند و اگر این سیستم هماهنگ عمل کند به اهداف مدنظر دست می یابند.

 

فاطمه کرباسی افزود : چهارسال زمان مفید و استانداردی برای مدیریت است در حالی که این زمان برای مدیران خلاق و نوآور به 2 تا 3 سال کاهش می یابد.

 

وی ادامه داد : در این دوسال خدمت در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان سعی شد تا کارشناسان براساس احراز شرایط و تخصص لازم در پست‌های متناسب قرارگیرند و کارها به صورت سیستماتیک انجام شود و نتایج اینکار خوب نشان داده شده است.

 

کرباسی خاطرنشان کرد:  نیاز به یک فرد جدید که پرچم معاونت فرهنگی را در دست بگیر و راهبری نماید حس گردید.

 

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه مقرر بود علی‌محمدی در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان زنجان مشغول به کار شود، خاطرنشان کرد: معاونت فرهنگی و رسانه ای جایگاه بسیار مهم و ارزشمندی است و انتظار داریم حوزه اطلاع رسانی، نشریات و فضای مجازی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 

در ادامه برنامه ابراهیم قاسمی گزارشی از عملکرد خود در دوره تصدی معاونت فرهنگی و رسانه‌ای ارائه نمود و محمود علی‌محمدی نیز رئوس برنامه‌های خود را ارتقا شاخص‌های فرهنگی و هنری، رصد فرهنگی و استفاده از نقطه نظرات مدیران فرهنگی عنوان نمود.

 

لازم به ذکر است محمود علی‌محمدی از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ به عنوان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷ به عنوان معاون سرمایه گذاری همان اداره کل مشغول به کار بود و از سال ۱۳۹۷ به عنوان معاونت هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان منصوب شد.

 

وی به عنوان دانشجوی دکتری مدیریت آموزشی از امروز سکان معاونت فرهنگی و رسانه ای استان زنجان را در دست خواهد گرفت.

کد خبر 943721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha