طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری اجرا می شود

مظاهری گفت: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در راستای تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«محمدرضا مظاهری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ترویج فرهنگ تکریم در سطح کشور یکی از اهداف مهم برگزاری طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دهه کرامت است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه اولین مرحله از طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» روز سه شنبه ۳ تیر همزمان با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد افزود: اجرای این طرح تا پایان سال جاری توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه دارد.

 

 

وی بابیان اینکه طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در راستای تشویق و معرفی نخبگان و مفاخر مساجد و محلات برگزار می شود افزود: این طرح که از ویژه برنامه های دهه کرامت محسوب می شود، به صورت محله ای و مسجدی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ابراز کرد: اجرای طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» نیازمند همکاری سایر دستگاه های فرهنگی با کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان چهارمحال و بختیاری است.

 

مظاهری ادامه داد: طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» در راستای شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران، چهره‌های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز در عرصه‌های فرهنگی و هنری محله همزمان با سراسر کشور در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

 

وی، تقویت سرمایه‌های اجتماعی، الگوسازی برای نمازگزاران و اهالی محله به‌ویژه نوجوانان و جوانان با رویکرد تربیتی و اصلاح سبک زندگی، شبکه‌سازی و جریان سازی در عرصه‌های فرهنگی و دینی و ارتقای فرهنگ عمومی محله، رونق‌بخشی به نماز جماعت و جذب نوجوانان جوانان و نخبگان به مساجد را از اهداف برگزاری طرح ملی «سه شنبه‌های تکریم» برشمرد.

 

کد خبر 943759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha