حضور خادمان حرم رضوی در بیمارستان امام حسن(ع) و تقدیر از مدافعان سلامت

همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت و دومین روز از حضور خادمان حرم امام رضا(ع) در خراسان شمالی، بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد میزبان خادمان حرم رضوی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ همزمان با دهه کرامت و آغاز جشن های مردمی زیرسایه خورشید، کاروان خادمان حرم رضوی روز گذشته وارد خراسان شمالی شدند و پس از استقبال مردم شهر فاروج و اجرای چند برنامه فرهنگی در این شهر، به شهرستان بجنورد عزیمت کردند.

 

کاروان خادمان حرم رضوی که متشکل از پنج خادم می شود، طی عصر روز گذشته ضمن دیدار با کارکنان پتروشیمی، برنامه دیدار با خانواده های جهادگر، خانواده فعالان فرهنگی، دیدار با خانواده شهدا و حضور در برنامه تلویزیونی شبکه اترک را به سرانجام رساندند.

 

امروز و همزمان با دومین روز از حضور کاروان خدام در خراسان شمالی، کارکنان بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد میزبان خادمان امام رضا(ع) می شوند و ضمن تقدیر از مدافعان سلامت، بسته های تبریکی حرم ثامن الحجج (ع) بین پرستاران و پزشکان توزیع می شود.

 

دیدار با یکی از کارآفرینان فعال بجنوردی و بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت یکی از بانوان بجنوردی راه اندازی شده و همچنین دیدار با خانواده غسال جهادگر بیماران کرونایی از دیگر برنامه هایی است که طی امروز دوشنبه انجام می شود.

 

گفتنی است؛ در اجرای برنامه های دهه کرامت و جشن های زیرسایه خورشید، کانون های فرهنگی و هنری علامه امینی (ره)، امام حسین(ع)، امام هادی (ع)، امام سجاد(ع) و کانون شهدای شهرک ولیعصر (عج) و محبان الزهرا (س) مشارکت دارند. 

 

خادمان حرم رضوی طی 6 روز حضور در خراسان شمالی و تا میلاد امام رضا (ع) در تمام شهرستان ها و برخی شهر و روستاهای استان حضور می یابند.

کد خبر 943795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha