مشکلات اصلی مردم فدای مسائل فرعی نشود

خسروی اسفزار با اشاره به مشکلات معیشت و اقتصادی در جامعه کنونی گفت: مسائل اصلی و مشکلات مردم نباید فدای مسائل فرعی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۹ تیر) در شورای اداری شهرستان خوسف، با بیان اینکه همه دنیا خیال می کردند ارزش، توسعه و پیشرفت در غرب است، اظهار داشت: در جریان بیماری کرونا مشخص شد که غرب سراب است.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما در ایران بر خلاف آمریکا از مرده شخص کرونایی هم نمی گذریم و روحانیون و طلبه‌های زیادی در راستای انجام وظایف دینی و مبارزه با کرونا ایثارگری و بیش از همه سرمایه گذاری کرده اند که بسیار ازشمند است.

 

وی با اشاره به مشکلات معیشت و اقتصادی در جامعه کنونی گفت: مسائل اصلی و مشکلات مردم نباید فدای مسائل فرعی شود.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حاشیه بیماری کرونا مشکلات اقتصادی زیادی ایجاد و درآمد نفتی ما به صفر رسید و ولی ایران توانست بیخ گوش آمریکا بنزین خود را عرضه کند.

 

خسروی اسفزار گفت: به عنوان نوکر و خدمتگزار از مردم و مسئولان خوسف تقاضا دارم وحدت قلوب و یکدلی را با وجود تمامی سلائق مختلف داتشه باشند تا توسعه خوسف محقق شود.

 

وی با بیان اینکه تمامی پسرفت های ایران از عمل نکردن به فرمایشات رهبری نشات گرفته است، گفت: اگر به فرمایشات رهبری عمل می کردیم مشکلاتی در خصوص برجام و سایر مشکلات نمی داشتیم.

 

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مسئولان باید تضارب افکار داشته باشند، گفت: از مسئولان خوسف می خواهم برای توسعه خوسف؛ در مسائل اخلاقی وحدت و یکدلی را تبلیغ کنند.

 

کد خبر 943839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha