رزمایش کمک مؤمنانه گروه جهادی سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی در دهه کرامت

مسئول گروه جهادی پایگاه مقاومت سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مؤمنانه با توزیع ۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شهر راین در دهه کرامت اجرا می شود.

احد ابراهیمی در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به سومین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه گروه جهادی سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی گفت: مرحله نخست رزمایش با طبخ و توزیع ۳۱۳ وعده غذای گرم در سالروز شهادت شهید قریه میرزایی در بیست و یکم ماه رمضان انجام شد.
 
 
 
 
مسئول گروه جهادی پایگاه مقاومت سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی راین افزود: در مرحله دوم ۵۰۰ وعده غذای گرم به مناسبت عید فطر توزیع شد و هم اکنون در دهه کرامت سومین مرحله رزمایش با توزیع ۸۰ بسته معیشتی میان نیازمندان شناسایی شده منطقه پیرامون پایگاه مقاومت سردار انجام می شود.
 
 
 
 
وی ارزش ریالی این بسته ها را جمعاً ۱۸۰ میلیون ریال اعلام کرد که به همت بسیجیان پایگاه و خیرین جمع آوری شده و با همکاری خادمیاران رضوی نیز توزیع می شود.
 
 
 
 
 
ابراهیمی اظهار داشت: هر بسته شامل یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی، دو عدد ماکارونی، روغن، رب گوجه، قند، سویا و مایع ظرفشویی و دستشویی است.
 
 
 
وی با بیان اینکه رزمایش کمک مؤمنانه بچه های گروه جهادی سردار شهید ذبیح الله قریه میرزایی در راستای لبیک به فرمایشات امام خامنه ای است؛ افزود: این مرحله از رزمایش از جوار آستان مقدس امامزاده سیدعلی شهر راین انجام می شود.
 
 
 
 
 
 
 
کد خبر 943895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha