برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد جامع تولمشهر

طبایی گفت: جشن میلاد امام رضا(ع) در مسجد جامع تولمشهر برگزار می‌شود.

«سیدعباس طبایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: دهه کرامت دهه طلوع ستاره‌های هدایت و دهه درخشش چشمه‌های کرامت است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا(ع) را مامن دلهای شیدا و پناهگاه دردمندان عنوان کرد و افزود: به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت و ایام ولادت امام رضا(ع)، مراسم جشن و سرور در مسجد جامع تولم‌شهر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این مراسم پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود گفت: روز پنج‌شنبه(۱۲ تیر) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء این جشن به همراه سخنرانی و مولودی‌خوانی اجرا می‌شود.

 

طبایی تصریح کرد: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی ضمن ایجاد شور و نشاط در بین آحاد مردم، سیره و روش زندگی رضوی را هم در بین مردم ترویج دهیم.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فاطمیه(س) مسجد جامع تولمشهر خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این جشن و جشن‌های دهه کرامت فرهنگ‌سازی، افزایش امید، شادابی عمومی، ترویج سیره امام رضا(ع) با رویکرد مفاهیم سبک زندگی، ترتیب اسلامی و حمایت از حرکت‌های مردمی در برگزاری مراسمات ملی مذهبی است.

 

کد خبر 943939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha