توزیع کتاب میان کودکان و نوجوانان در دهه کرامت به همت کانون ‌«سلاله پاکان»

بهمن زادگان گفت: توزیع کتاب بین کودکان و نوجوانان از برنامه های کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم در دهه کرامت امسال است.

«محمدصادق بهمن زادگان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: تقریبا هر سال در دهه کرامت یکی از آثار کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» رونمایی می شد که امسال متاسفانه به دلیل شرایط کرونایی تقریبا همه فعالیت های کانون که نیازمند اجتماعات مومنین بوده است تعطیل شده و غیر از برپایی نماز جماعت هیچ برنامه دیگری تعریف نشده است .

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» جهرم افزود: دوری از هر گونه مجامع عمومی در  شرایط کرونایی یک اصل اعتقادی است و پای درس علما آموخته ایم که وقتی پیامبر اکرم (ص) مسلمانان را از حضور در مساجد بعد از خوردن سیر نهی می کند تا مسلمانان از بوی بد دهان او در امان باشند آن وقت قطعا برای حفظ جان و سلامتی عموم مردم هیچ گاه بی تفاوت نبوده است.

 

وی با تاکید به رعایت توصیه های بهداشتی به ویژه در ایام کرونایی، بیان کرد:‌ ما موظف هستیم از هر عمل و اقدامی که جان و سلامتی مردم را به خطر بیندازد دوری کنیم.

 

بهمن زادگان اظهار کرد: در شرایط خاص کرونایی که حفظ جان و سلامتی عموم مردم اولویت اصلی این کانون بوده است حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی»، فرزند امام جمعه فقید جهرم و امام جماعت مسجد «صاحب الزمان (عج)» بارها با ارسال پیام هایی خطاب به عموم مردم نسبت به اطاعت از فرامین متخصصان پزشکی، تکریم پزشکان، پرستاران و کادر درمانی جهادگر سلامت در شهرستان و همچنین ممانعت از سفرهای غیر ضرور رهنمودهایی داشته است.

 

وی با اشاره به اینکه در دهه کرامت سعی داریم تا در حد امکان بتوانیم این ایام را گرامی بداریم، گفت: توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های نیازمند و محروم از جمله برنامه های کانون «سلاله پاکان» در دهه کرامت است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سلاله پاکان» ادامه داد: همچنین چراغانی خیابان همجوار مسجد، انتشار سخنرانی های حجت الاسلام «سیدعلی آیت اللهی» به مناسبت های تولد حضرت معصومه (س) و تولد امام رضا (ع) در فضای مجازی از جمله برنامه های این دهه بوده است.

 

بهمن زادگان در پایان اظهار کرد: توزیع کتاب بین کودکان و نوجوانان نیز از دیگر برنامه های این کانون در دهه کرامت امسال است.

 

کد خبر 944005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha