همزمان با دهه کرامت کاروان زیر سایه خورشید وارد همدان شد

مرتضایی گفت: خادمان کاروان زیر سایه خورشید، با هدف نشر سیره رضوی جهت اجرای برنامه های متنوع ایام دهه کرامت ، وارد استان همدان شدند.

«رضا مرتضایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در فضایی که ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات و محدودیت‌هاییحتی در زیارت شده است، حضور پرچم متبرک رضوی در شهرها باعث بهره‌مندی مردم از این توفیق الهی می‌شود.

 

مسئول شبکه جوانان رضوی استان همدان افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان، عیادت از بیماران کرونایی، دلجویی و تشکر از کادر درمان استان، حضور در برخی شهرستانهای استان از برخی برنامه های خادمان کاروان زیر سایه خورشید در همدان است.

 

وی به ترویج و نشر معارف و فرهنگ رضوی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: خادمان کاروان زیر سایه خورشید تلاش می کنند ، معارف و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و به ویژه فرهنگ قدسی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف جامعه بیش از پیش تبیین کنند.

 

وی با بیان اینکه توجه به اصل امامت و ولایت هم سعادت دنیا و هم حیات ابدی آدمی را رقم می‌زند، گفت: پيروي از قرآن و  ائمه اطهار (ع) سعادت دنيا و آخرت را نصيب انسان ها مي‌كند.

 

مرتضایی با اشاره به اینکه توسل به امام رضا(ع) گره‌های بسیاری را باز کرده است، اظهار داشت: افراد زیادی به واسطه توسل به امام رضا(ع) از برکات حضرت بهره‌مند شدند و باید قدر این موقعیت را بدانیم.

کد خبر 944007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha