معابر خاکی شهرک فرهنگیان آسفالت می شود

شهردار بجنورد از آغاز آسفالت معابر خاکی شهرک فرهنگیان خبرداد و گفت: ۳۰ هزار متر مربع از معابر خاکی شهرک فرهنگیان آسفالت می شود.

«هادی زارعی» از آغاز آسفالت معابر خاکی شهرک فرهنگیان خبرداد و در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: همزمان با آسفالت معابر شهرک فرهنگیان، محله بربر قلعه (صادقیه) هم با متراژ ۳۰ هزار متر مربع آسفالت می شود.

 


شهردار بجنورد خاطرنشان کرد؛ سیاست شهرداری بجنورد در مرحله اول  آسفالت معابر خاکی با اولویت محلات کم برخوردار شهر است.

 


وی اظهار کرد: طی چند ماه گذشته عملیات عمرانی آسفالت معابر بلوار امام رضا(ع)، امام خمینی شرقی(ره) چهار راه شهید فهمیده و حدفاصل میدان قائم و بهداری انجام شده و لکه گیری شهر نیز به طور گسترده در محلات حر، کلاته آورین، طالقانی، بهزیستی، گلستان و در سایر نقاط شهر  در حال انجام است.

 


زارعی افزود: هم اینک  6 اکیپ در سطح شهر، نسبت به ترمیم و آسفالت معابر شهر مشغول هستند. 


شهردار بجنورد گفت: امسال 170 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت معابر مرکز استان اختصاص یافته که 60 میلیارد ریال از این رقم، به خرید قیر اختصاص می یابد.


وی گفت: عملیات گسترده ای از مرمت و لکه گیری و زیرسازی را در دستور کار داریم و به دلیل اقدام همزمان ما در رفع عیوب زیرسازی، گاهی زمان مرمت آسفالت به طول می کشد که از شهروندان خواهش می کنیم صبور باشند.

 


زارعی افزود: از ابتدای امسال، کار ترمیم و لکه گیری آسفالت معابر در دستور کار بوده و اقدامات در حال انجام است اما سطح آسفالت معابر در حدی نامناسب است که اقدامات انجام شده، محسوس نیست.
 

کد خبر 944023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha