مسابقات قرآن، عترت و نماز آنلاین برگزار می شود

مسیب زاده گفت: مراحل مختلف مسابقات قرآن، عترت و نماز به صورت آنلاین در تابستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «محمد رضا مسیب زاده» در نشست خبری معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سی و هشتیمن دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در مرحله کشوری برگزار می شود. علی رغم تهدیداتی که ویروس کرونا دارد اما این مسابقات را برگزار خواهیم کرد و آنلاین دنبال می کنیم.

 

مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش افزود: تا پایان تیرماه اسامی برگزیدگان استان ها معرفی می شود و از اول مرداد تا دهم مرداد ماه مرحله منطقه ای و  از دهم مرداد ماه تا پایان این ماه اسامی برگزیدگان کشوری اعلام می شود.

 

وی گفت: ما سال گذشته مسابقات بین المللی را به صورت غیر حضوری برگزار کردیم  این تجربه برگزاری مجازی را داشته ایم و اختتامیه این مسابقات در شهریور ماه برگزار می شود.

 

کاظمی بیان کرد: در استان خراسان رضویی و شهرستان های تهران به صورت مجازی این مسابقات انجام می شود که حتما دانش آموزان به صورت مجازی به زیارت حرم امام رضا(ع) مشرف می شوند.

 

وی از راه اندازی دارالقرآن مجازی خبر داد و گفت: علی رغم تهدید کرونا ما این موضوع  را به فرصت تبدیل کردیم و مانند کلاس های درس در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

 

مسیب زاده گفت: دوره مقدماتی و عمومی را ارایه می دهیم اما از دوره های تخصصی به دلیل مهارتی بودن  پرهیز کردیم.

 

مدیرکل قرآن و عترت آموزش و پرورش گفت: همچنین قراگاه مجازی قرآن، عترت و نماز را راه اندازی کرده ایم و در این بستر نیرو انسانی تربیت می شود این قرازگاه فضای خوبی است که فعالیت داشته باشی

کد خبر 944045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha