مردم استان سمنان برای مقابله با قاچاق با مسئولان همکاری کنند

آیت الله شاهچراغی با تأکید براینکه مردم بدانند قاچاق حرام است گفت: مردم نقشی حیاتی در مبارزه با قاچاق کالا و ارز دارند و این نقش آفرینی و احساس مسئولیت باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، آیت‌الله« سیدمحمد شاهچراغی» در دیدار با مسئولان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان سمنان بر فراگیری مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه تأکید کرد و گفت: باید این امر مهم با جدیت، نظارت و دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان با اشاره به اینکه قاچاق کالا مهم‌ترین ضربه را به اقتصاد کشور می‌زند اظهارداشت: مشارکت اجتماعی در زمینه مقابله با پدیده قاچاق یک امر ضروری است و مسئولان ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز استان به دنبال این موضوع باشند.

 

وی بر مشارکت وتعامل مردم در جهت مبارزه با قاچاق کالا وارز تأکید کردوافزود: مردم با گزارش‌های خود مسئولان ستاد را یاری دهندو هرگونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق از سوی مردم می‌تواند راهگشا باشد.

 

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه مسئولان باید گزارش های مردم را درخصوص قاچاق کالا جدی بگیرند اضافه کرد: سمنان جز استان‌های مرزی نیست اما همواره میزان زیادی از قاچاق در آن کشف می‌شود و مسئولان باید به دنبال علت این امر باشند.

 

امام جمعه سمنان فراگیر شدن مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه  را ضروری دانست وگفت: باید مبارزه با قاچاق در سطحی فراگیرتر عملیاتی شود تا بتوانیم شاهد اتفاقات بهتری در این زمینه باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز آن طور که انتظار می‌رود برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوب عمل نشده است، گفت: باید تلاش بیشتری برای مقابله با قاچاق صورت گیرد چرا که قاچاق آثار مخربی برای جامعه دارد.

 

به گفته آیت الله شاهچراغی داشتن انگیزه، عمل بر اساس برنامه‌ای مدون و هدفمند، اتکا به پشتوانه و افکار مردمی در راستای مبارزه با پدیده قاچاق موثر ومهم هستند.

 

نماینده ولی فقیه دراستان سمنان  تصریح کرد: دستگاه‌های متولی مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید در جهت جلب افکار عمومی بتوانند زمینه فرهنگسازی و همکاری مردم برای مقابله با سوداگران این عرصه به وجود آورند.

 

کد خبر 944083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha