کتاب پیمان عاشقی به مناسبت دهه کرامت توسط کانون حضرت رقیه(س) توزیع شد

حجت الاسلام خزاعی گفت: به مناسبت دهه پر خیر و برکت کرامت کتاب پیمان عاشقی کارگروه بخش خواهران کانون فرهنگی هنری کانون حضرت رقیه(س) بین دختران و بانوان کاشمر توزیع شد.

حجت الاسلام «میثم خزاعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کاشمر ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: همه بنی آدم بر اساس کلام خدا از کرامت ذاتی برخوردار هستند و باید این داشته را به فعلیت برسانیم و همگان می دانیم الگوهای کرامت انسانی، اهل بیت (ع) هستند، اینها چهره هایی هستند که راه نیل به کرامت بالفعل را به ما می آموزند و مسیر هدایت را با گفتار و اعمال برای ما منور کرده اند.

 

مدیر کانون حضرت رقیه(س) کاشمر با تاکید بر اینکه باید گفت که کار دهه کرامت بیشتر جشن های مردمی است و همه کسانی که خدمت می کنند با عشق و علاقه به میدان آمده اند، اظهارکرد: یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران این است که مردم نسبت به ایام ولادت ‌ها و شهادت‌های حضرات معصومین(ع) توجه و دقت ویژه‌ای دارند و دهه کرامت هم در حقیقت یادواره‌ای از بزرگی خاندان اهل بیت(ع) و تجلی کمالات انسانی است.

 

وی افزود:«کرامت» به معنای جایگاه، منزلت، ارزش، عزت، حرمت، شرافت، انسانیت، پاکی از آلودگی، بخشش، جوانمردی و سخاوت است لذا این دهه با میلاد باسعادت حضرت معصومه (س)، بانوی کرامت آغاز می شود و به همین خاطر دهه کرامت نامیده شده است.

 

حجت الاسلام خراعی اظهارکرد: به مناسبت دهه پر خیر و برکت کرامت کتاب پیمان عاشقی کارگروه بخش خواهران کانون فرهنگی هنری کانون حضرت رقیه(س) بین دختران و بانوان کاشمر توزیع شد.

 

مدیر کانون حضرت رقیه(س) کاشمر با اشاره به اینکه پایه و اساس فرهنگ دینی ما بحث کرامت است و همه باید دست به هم دهیم هرچه بیشتر از این دهه که پیش رو داریم بهترین استفاده را کنیم، افزود: اتحاد، انسجام، تبادل افکار و همکاری بهترین راه برای برگزاری جشن های دهه کرامت است.

کد خبر 944142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha