۳۰۰ بسته غذایی همزمان با میلاد امام رضا (ع) در بیرجند توزیع می شود

مساح با بیان اینکه در شب ولادت امام رضا(ع) ۳۰۰ بسته غذایی توزیع می شود، گفت:برای روز ولادت امام رضا(عليه السلام) در نظر داریم با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کاروان شادی را با همکاری اعضای کانون در سطح شهر راه اندازی کنیم.

«حمید مساح» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری انصارالحسین(علیه السلام) بیرجند به مناسبت دهه کرامت در سال جاری برنامه های مختلفی را برگزار می کند که یکی از این برنامه ها قرائت زیارت جامعه کبیره هر شب در مسجد است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (علیه السلام) بیرجند با بیان اینکه در شب ولادت حضرت معصومه(س) این کانون جشنی را برگزار کرد، افزود: با آغاز دهه کرامت اقدام به آذین بندی ورودی مسجد و فضای داخلی شبستان ها کردیم و مسابقاتی از جمله پویش فدای دخترم را در این کانون اجرا کرده ایم.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری انصارالحسین (علیه السلام) بیرجند مسابقه کتابخوانی در هفته حقوق بشر آمریکایی برگزار کرد، ادامه داد: این مسابقه برگرفته از کتاب «او یک ملت بود» درباره شهید بهشتی برگزار شد و بیش از 70 نفر در این مسابقه شرکت کردند که به 10 نفر از افراد برتر کارت هدیه اهدا کردیم.

 

مساح بیان کرد: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت اقدام به قرائت صلوات خاصه امام رضا(علیه السلام) در مسجد کردیم و برای بزرگداشت این دهه برنامه های مختلفی را برای اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در نظر گرفته ایم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالحسین بیرجند با بیان اینکه در شب ولادت امام رضا(علیه السلام) حدود 300 بسته غذایی توزیع می شود، افزود: برای روز ولادت امام رضا(عليه السلام) در نظر داریم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقدام به راه اندازی کاروان شادی با همکاری اعضای کانون در سطح شهر کنیم.

کد خبر 944147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha