هلیلان نیازمند استقرار پایگاه فوریت های پزشکی است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شهرستان هلیلان به دلیل دوری از مرکز استان نیازمند استقرار پایگاه های فوریت پزشکی شهری و جاده‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، «علی خورشیدی» صبح امروز(۱۰ تیر) در بازدید از مراکز درمانی شهرستان هلیلان اظهار کرد: شهرستان هلیلان از جمله مناطق محروم استان ایلام به شمار می رود که در بخش های مختلف نیازمند توجه است.

 

وی با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۴ مرکز خدمات جامع سلامت است، افزود: از این تعداد ۳ مرکز فعال و یک مرکز در حال راه اندازی و بهره برداری است و به لحاظ تجهیزات نیازمند توجه است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: هلیلان یکی از شهرستان‌هایی است که از مرکز استان فاصله زیادی دارد بنابراین اگر به آن به لحاظ زیرساخت ها، امکانات و تجهیزات بهداشتی درمانی توجه ویژه‌ای شود؛ خدمت ماندگار و بسیار ارزشمندی به مردمان شریف این دیار خواهد بود.

 

وی تصریح کرد: شهرستان هلیلان نیازمند این است که به لحاظ بهداشتی درمانی نسبت به گذشته ارتقا یابد و اقدامات مثبت و مناسبی در راستای رفع مشکلات و چالش‌های آن به کار گرفته شود، از جمله احداث مرکز درمان‌بستر در این شهرستان به واسطه دوری از مرکز و همجواری با استان‌های کرمانشاه و لرستان از نیازهای اصلی این شهرستان است.

 

خورشیدی تصریح کرد: این شهرستان به واسطه عقب‌ماندگی در بسیاری از زمینه‌ها از جمله راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی و صعب‌العبور بودن، در مواقع سوانح و حوادث نیازمند استقرار پایگاه های فوریت پزشکی شهری و جاده‌ای است.

 

وی خاطرنشان کرد: مرکز جامع خدمات سلامت دهستان پیازآباد یکی از مراکزی است که در آستانه بهره‌برداری و راه‌اندازی قرار دارد و نیازمند توجه ویژه‌ای است.

کد خبر 944244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha