رابط افتخاری و فعال زن در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد  معرفی می شود

صداقت گفت: در راستای پررنگ کردن ارتباط و تعامل با زنان جامعه روستایی رابط افتخاری و فعال زن به دفتر امور بانوان و خانواده استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «نادیا صداقت» امروز (۱۰ تیر ماه) در آئین تجلیل از دختران شاغل در کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، اظهار کرد: قبل از اسلام به دختران اهمیتی داده نمی شد و بعد از به دنیا آمدن نوزاد دختر او را  زنده به گور می کردند.

 

مدیرکل امور امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر مادری بارها صاحب فرزند دختر می شد، او را همراه با دخترش زنده به گور می کردند و به زندگیش خاتمه می دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه پس از اسلام دختران به ارزش و جایگاه واقعی خود رسیدند، عنوان کرد: دختران ما باید سیره و روش زندگی حضرت زهرا(س) و حضرت فاطمه معصومه(س) را به عنوان الگو برای خود بپذیرند.

 

صداقت با اشاره به نگاه غلط دنیای غرب به جامعه زنان و دختران، عنوان کرد: زنان و دختران ما باید آگاه و توانمند باشد و هرگز فریب بازی های رسانه ای غرب را نخورند.

 

مدیرکل امور امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دختران ما زنان و مادران فردا هستند و شادابی آنها عاملی برای شادکامی خانواده و نشاط اجتماعی است.

 

وی با تاکید بر ضرورت وجود رابط افتخاری و فعال زن در هر روستا و بخش، تصریح کرد: جهت توانمندسازی رابطین بانوان کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

 

صداقت گفت: هدف از انتخاب این رابط های افتخاری انعکاس مشکلات جامعه زنان روستایی به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری است که در برنامه ریزی های آینده نسبت به رفع این مشکلات اقدام شود.

کد خبر 944315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha