استفاده از ظرفیت کانون های مساجد گلستان در شناسایی افراد نیازمند

بیکی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان گلستان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

«مهدی بیکی» در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و اداره کل کمیته امداد گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از نهادهای اصیل انقلابی است که با فرمان حضرت امام با هدف یاری رسانی و پشتیبانی از محرومان و مستضعفان شکل گرفت.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) یکی از افتخارات این ستاد به شمار رود.

 

وی اظهارداشت: تفاهم نامه همکاری کمیته امداد و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان به منظور شناسایی و یاری رسانی به نیازمندان امضا شده است.

 

بیکی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با ظرفیت و توانی که دارند می توانند نسبت به شناسایی افراد نیازمند و معرفی خیرین به کمیته امداد امام خمینی (رحمه الله علیه) کمک کنند.

 

کد خبر 944323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha