مانه و سملقان از عطر حرم رضوی معطر شد

همزمان با هشتمین روز از دهه کرامت و سومین روز از حضور خادمان حرم رضوی در خراسان شمالی، کاروان خدام حرم در مانه و سملقان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ کاروان خدام حرم رضوی امروز سه شنبه (10 تیر) و در هشتمین روز از ایام دهه کرامت وارد شهرستان مانه و سملقان شدند و در بدو ورود مورد استقبال فرماندار و  امام جمعه شهر آشخانه قرار گرفتند.

 

 

بر اساس این خبر، دیدار با امام جمعه، دیدار با نیروهای نظامی و انتظامی در مجموعه سپاه، دیدار با مدافعان سلامت و نخبگان دانش آموزی و همچنین دیدار با خانواده شهید «برات ناصری» و دیدار با طلبه های غسال فوت شدگان بر اثر کرونا از برنامه هایی بود که صبح امروز  با حضور خادمان حرم رضوی در شهر آشخانه اجرایی شد.

 

 

این برنامه با اهدای  نشان خدمت رضوی توسط خادمین حرم مطهر امام رضا (علیه السلام) به  امام جمعه و فرماندار پایان یافت و پس از آن نیز طی دیدارهای جداگانه از کادر درمان بیمارستان آشخانه تقدیر و بسته های نبات و نمک متبرک رضوی بین مردم توزیع شد.

 

 

گفتنی است، خدام رضوی عصر امروز وارد شهرستان راز و جرگلان می شوند و در برنامه های عمومی و در میان مردم مشتاق اهل بیت (علیهم السلام) حضور می یابند.

 

 

 

کد خبر 944400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha