ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب پیشگیری از معضلات اجتماعی می شود

امام جمعه شهر آشخانه گفت: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در میان جوانان و خانواده های ایرانی، موجب پیشگیری از بسیاری آسیب ها و معضلات فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آشخانه؛ «حجت الاسلام عباسعلی احمدزاده» در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مانه و سملقان با تاکید بر نقش تاثیرگذار عفاف در خانواده و جامعه افزود: حفظ چشم، گوش، قلب، رفتار، گفتار و کردار از هر گونه خطا و گناه، عفاف است.

 

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مانه و سملقان عنوان کرد: باید مردم را شناخت و برای آنها برنامه ریزی کرد.

 

امام جمعه شهر آشخانه اظهارداشت: باید از همه ظرفیت های موجود برای جلوگیری از گسترش بی حجابی استفاده کرد.

 

وی بیان کرد: انسانها میتوانند با رعایت کردن عفاف و حجاب، جامعه خود را از فساد و تباهی حفظ کنند و آن را به سوی اهداف اسلامی سوق بدهند و آن راهکار هم احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

فرماندار شهرستان مانه و سملقان هم گفت: مسئله حجاب را باید به صورت آسیب شناسی در شهرستان مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

 

«محمودرضا معموری» مبنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر را محبت به یکدیگر عنوان کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر راهکاری برای جلوگیری از رواج بد پوششی در جامعه است.

 

فرماندار مانه و سملقان گفت: مردم باید در کنار مسئولان به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توجه جدی داشته باشند و خوشرویی و تذکر لسانی بهتر می‌تواند زمینه‌ساز گسترش این مسئله در جامعه را فراهم سازد.

 

کد خبر 944542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha