کشور گرفتار ولنگاری فرهنگی است/معارف اسلامی مبنای تولیدات فرهنگی و هنری

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه ولنگاری فرهنگی در کشور حاکم است، گفت: امروز مسئولیت همگان در حوزه فرهنگی مضاعف است و باید معارف اسلامی مبنای تلاش‌ها و تولیدات فرهنگی و هنری باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی اسفزار» امروز (۱۰ تیر) در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با ایثار و مقاومت به مدت هشت سال مرزهای جغرافیایی کشور را از تجاوز دشمن حفظ کردند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیرکل و معاونین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، گفت: امروز نوبت ما و شما به عنوان مسئولان فرهنگی است زیرا دشمن از ترورها و بحث های نظامی و اقتصادی ناامید شده و به جای آن، قتلگاه فرهنگی و تهاجم فرهنگی را برپا کرده است.

 

خسروی اسفزار با اشاره به اینکه در کشور ولنگاری فرهنگی حاکم است، بیان کرد: گلایه مقام معظم رهبری نیز از ولنگاری‌های فرهنگی است که متاسفانه نه کار مثبتی انجام می شود و نه جلوی کار منفی گرفته می شود.

 

وی با تاکید بر اینکه باید همگان در اعتلای فرهنگ نظام اسلامی نقش داشته باشیم، ادامه داد: امروز مسئولیت همگان در حوزه فرهنگی مضاعف است و باید معارف اسلامی مبنای تلاش‌های فرهنگی و هنری در عرصه های مختلف باشد.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: فعالان حوزه هنری، فرهنگی، قرآنی و رسانه ای خود را تشویق کنید تا خروجی کارها بر اساس آموزه های دینی باشد.

 

خسروی اسفزار  با بیان اینکه نباید از چهره های فرهنگی در حوزه های مختلف غفلت کرد، گفت: باید به وسیله هنر، چهره های شهدا را در جامعه معرفی و الگوسازی کنیم و این مهم جزو اولویت های نخست ما در حوزه فرهنگی و هنری باشد.

 

وی بیان کرد: اگر خلوص شهید والامقام سید احمد رحیمی و شهید شهاب در بین مسئولان و طلبه های ما باشد بسیاری از مشکلات جامعه و مردم حل می شود.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی به تهاجم فرهنگی ایجاد شده از سوی دشمنان به خصوص در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: مسئولیت کنونی ما در قبال تهاجم فرهنگی دشمنان مضاعف است و باید معارف اسلامی را مبنای تولیدات در تمام حوزه های فرهنگی و هنری قرار دهیم.

 

 

کد خبر 944547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha