فرهنگ سازی مقابله با ویروس کرونا ضروری است

ثمینی، با اشاره به اینکه مردم این روزها بیماری کرونا را جدی نمی گیرند و برای برخی عادی شده است، گفت: بیماری کرونا نباید برای مردم عادی شود بلکه باید فرهنگ مقابله با این بیماری تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «محمود ثمینی»، امروز(10تیر) در جلسه ستاد شهرستانی مدیریت کرونا در سالن همایش های الغدیر فرمانداری سلسله برگزار شد، گفت: با توجه به وضعیت رو به هشدار بیماری کرونا در لرستان مردم باید این بیماری را جدی بگیرند.

 

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان بر ضرورت همکاری مردم برای کنترل ویروس کرونا تأکید کرد و افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و عدم حضور در آیین‌های شادی و سوگواری ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: با آزادسازی فعالیت برخی مشاغل و بازگشایی اماکن و تالارها ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی مردم نباید فکر کنند که شرایط عادی شده است، ویروس کرونا همچنان در حال گسترش است.

 

ثمینی با اشاره به اینکه شیوع بیماری در برخی شهرستان ها در حال افزایش است، بیان کرد: متأسفانه در شهرستان ها برگزاری مراسم عزاداری و شادی زنگ خطری برای مردم بوده و بید این مراسمات تعطیل شود چراکه روند گسترش بیماری کرونا را تسریع می بخشد.

 

وی بر ضرورت استفاده از ماسک برای همه مردم تأکید کرد و گفت: تا کنترل و ریشه کنی بیماری کروناراه درازی در پیش داریم و باید نظارت بیشتری بر فعالیت مشاغل شود.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه باید نیروهای خط مقدم مبارزه با بیماری و مشخص وبرای آنان جایگزین مشخص شود، تأکید کرد: برای کنترل این بیماری باید با روحیه مضاعف کار کنیم.

کد خبر 944574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha