مبانی انقلاب اسلامی به زبان گویای رسانه ای به مردم شناسانده شود

کبیری پور با اشاره به صحبتی از رهبر معظم انقلاب که در مورد مبانی انقلاب، آرمان ها و اهداف آن کمتر کار شده است، گفت: امروز باید مبانی انقلاب اسلامی به زبان گویای رسانه ای به مردم شناسانده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، سرهنگ «مهدی کبیری پور» عصر امروز(سه شنبه 10تیر) در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قم که در سالن همایش های شهرداری قم برگزار شد، با بیان این که هرکدام از ما وظیفه و رسالتی بر عهده داریم، گفت: ما امروز در جمع رسانه ای و رسانه های انقلابی در شهر انقلاب هستیم و باید بدانیم که وظیفه ما از دیگران بیشتر است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: یکی از وظایفی که همه ما داریم این است که برای رسیدن انقلاب اسلامی به اهداف خودش و چشم انداز آن تلاش کنیم که نقش رسانه ها بی بدیل است.

 

وی با بیان این که باید مبانی انقلاب که بعد از گذشت چهل انقلاب متأسفانه توسط معاندین جایگزین شده را اصلاح کنیم، خاطرنشان کرد: اهداف و خواسته هایی امروز به غلط مورد خواست جوانان ما قرار گرفته است تا جایی که برخی متأسفانه مشکلات را بهانه ای قرار می‌ دهند که دوباره دست دوستی و مذاکره با دشمنان دراز کنند.

 

کبیری پور یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمودند نسبت به مبانی انقلاب کم لطفی شده است و انقلاب اسلامی در خصوص پرداختن به مبانی خودش از کم کارترین انقلاب های دنیا است و ما به اندازه صفر یا کمی بیشتر از آن کار کرده ایم و نقش رسانه ها این است که مبانی انقلاب را با زبان رسانه به جوانان و جامعه بشناساند.

 

وی با بیان این که رسانه های استان قم باید دستاوردهای انقلاب و ظرفیت ها و آرمان های انقلاب را به مردم به ویژه جوانان بشناسانند، ابراز داشت: ثمره این مسأله وفاق ملی و مطالبه همگانی می‌ شود و برای رسیدن به این هدف نیازمند انگیزه هستیم که رسانه ها می‌ توانند با بیان هنرمندانه این انگیره را نیز به تصویر بکشند، به ویژه در شهر قم که مادر انقلاب اسلامی محسوب می‌ شود.

کد خبر 944615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha