تشکیل کارگروهی جهت ممانعت از برگزاری مراسم جشن و عزا در دزفول 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول از تشکیل کارگروهی متشکل از فرمانداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برای مقابله با مجالس عزا و جشن و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا خبر داد. 

«علی فرهمند‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: با توجه اینکه یکی از عوامل اصلی شیوع ویروس کرونا، برگزاری تجمعات از جمله مراسمات عزا و جشن عنوان شده، کارگروهی متشکل از فرمانداری، نیروی انتظامی و دستگاه قضائی برای مقابله با این موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول تصریح کرد: در این کارگروه راهکارهای لازم ارائه خواهد شد، همچنین مصوبات این کارگروه باید ضمانت اجرایی داشته باشند.

 

وی همچنین از اجرای رزمایش سفیران سلامت در دزفول خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص صورت گرفته تا مسئولان در اماکن پرتردد شهرستان حاضر شوند و با برپایی ایستگاه‌هایی به توزیع ماسک و مواد ضدعفونی رایگان بین عابران و اصناف اقدام کنند.

 

فرهمندپور به اجباری شدن استفاده از ماسک در تمام سازمان‌ها و ادارات خبر داد و یاد آور شد: رؤسای ادارات در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌های نظارتی خود اقدام کنند و نسبت به موضوع استفاده اجباری از ماسک نظارت ویژه داشته باشند.

 

کد خبر 944624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha