توزیع ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی هم زمان با دهه کرامت 

محمد مهدوی گفت: هم زمان با دهه کرامت ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی در بین بانوان نیازمندان و فعالان فرهنگی  جنوب کرمان توزیع شد.

«محمد مهدوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: هم زمان با دهه کرامت ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی در بین بانوان نیازمندان و فعالان فرهنگی  جنوب کرمان توزیع شد.

مدیر کانون نورالرضا علیه السلام عنبرآباد با بیان این مطلب که این قواره های چادر مشکی در شهرستان های عنبرآباد، کهنوج و رودبار جنوب توزیع شد، افزود: ارزش هر قواره چادر ۱۵۰ هزار تومان بوده و در مجموع با جلب کمک های خیرین ۱۰۰ قواره پارچه چادر مشکی به مبلغ ۱۵ میلیون تومان خریداری شد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که برخی از زنان و دختران برای خرید چادر مشکی با مشکل مالی مواجه هستند بنابراین تصمیم گرفتیم با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین دختران و زنان، قواره پارچه چادر مشکی توزیع کنیم.

مهدوی عنوان کرد: یکی دیگر از برنامه های دهه کرامت کانون نورالرضا علیه السلام برگزاری مسابقه های مجازی نقاشی و قصه گویی با محوریت زندگی امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س) می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام اضافه کرد: این مسابقه ها به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و زندگی کریم و کریمه اهل بیت علیهم السلام اجرا می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این، اقدام به راه اندازی پویش جشن خانگی روز دختر کردیم و به همین منظور از اعضای کانون خواسته شد که در روز میلاد حضرت معصومه (س) فضای خانه را آذین بندی کرده و روز دختر را جشن گرفته و تصاویر آن را از طریق فضای مجازی برای ما ارسال کنند.

مهدوی ابراز کرد: همچنین برای امکان عرض ادب به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام و زیارت از راه دور آن حضرت، طرح سلام بر امام رئوف را اجرا کرده و در همین راستا هر شب صلوات خاصه امام رضا علیه السلام از گلدسته های مسجد پخش می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری نورالرضا علیه السلام ادامه داد: چند روز قبل از شروع دهه کرامت با کمک اعضای کانون، مسجد و محله متناسب با دهه کرامت آذین بندی شد.

وی در خاتمه یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع کرونا، امسال امکان برگزاری جشن دهه کرامت نیست و اکثر ویژه برنامه های دهه کرامت در کانون به صورت مجازی و در راستای تداوم طرح ملی راهکار اجرا می شوند.

کد خبر 944641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha