کاروان خدام حرم رضوی در ۵ شهر چهارمحال و بختیاری حضور می‌یابد

مرادی با اشاره به حضور کاروان خدام رضوی چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه‌های امسال زیر سایه خورشید به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون اجتماع برگزار می‌شود.

«سجاد مرادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: با حضور کاروان‌های زیر سایه خورشید هرساله شاهد برنامه‌های متعدد فرهنگی و معنوی در دور افتاده‌ترین روستاهای چهارمحال و بختیاری هستیم که امسال این برنامه ها با رعایت پروتکل های دقیق بهداشتی برگزار می شود.

 

مسئول کاروان حرم رضوی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کاروان خدام رضوی متشکل از پنج نفر هستند که حجت الاسلام مرتضی عباسی نژاد این کاروان را همراهی می کند.

 

مرادی یادآور شد: کاروان خدام رضوی که روز دوشنبه ۹ تیر وارد استان شده اند مهمان مردم شهرستان های لردگان، بروجن، شلمزار، اردل و شهرکرد می شوند.

 

وی، زیارت از راه دور امام رضا (ع) را از اهداف حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان چهارمحال و بختیاری عنوان کرد و گفت: برنامه‌های امسال زیر سایه خورشید به دلیل شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون اجتماع برگزار می‌شود.

 

مرادی ابراز کرد: کاروان خدام رضوی روز دوشنبه ۹ تیر با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند و برنامه های خود را از لردگان شروع و تا روز پنجشنبه در شهرکرد این برنامه‌ها ادامه دارد.

 

مسئول کاروان حرم رضوی چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه این استان هفتمین سالی است که میزبان کاروان زیر سایه خورشید است ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی تنظیم شده در سه حوزه بهداشت تشکل‌های مجری، بهداشت کادر برگزاری مراسم و بهداشت کاروان اعزامی اجرا می شود.

 

کد خبر 944678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha