۱۲۰۰ بسته گوشت گرم بین آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود

حجت الاسلام سبزه کار گفت: همزمان با دهه کرامت یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم بین آسیب دیدگان از کرونا در حاشیه شهر بیرجند و روستاهای اقماری به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی توزیع می شود.

حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: در ادامه عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه ماه شعبان امسال مبنی بر اجرای رزمایش همدلی و مواسات و همزمان با دهه کرامت، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت گرم بین جامعه نیازمند و آسیب دیده از کرونای شهرستان بیرجند توزیع می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: این اقدام با همکاری برنامه سمت خدا و کانون حضرت خدیجه سلام‌الله علیها شهر قم و به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری استان انجام می‌شود.

 

به گفته وی، در راستای تعامل و وحدت هرچه بیشتر بین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج، شناسایی محرومان و افراد آسیب دیده از کرونا به صورت مشارکتی انجام می شود به گونه ای که سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در این راستا یار و یاور این اقدام خیرخواهانه شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار وزن تقریبی هر بسته گوشت را بین یک و نیم تا ۲ کیلوگرم ذکر کرد و گفت: تلاش می‌شود از روز میلاد امام رضا علیه السلام به مدت دو روز این گوشت‌ها بین جامعه هدف توزیع شود.

 

وی اظهار امیدواری کرد با توجه به شیوع مجدد کروناویروس در استان و نیاز هرچه بیشتر به همدلی و مواسات، کمک‌های خیرخواهانه مردم به هموطنان آسیب دیده از این بیماری، ادامه یابد که در این راستا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همچنان پای کار و در اجرای طرح ملی راهکار همکاری دارند.

 

 

 

کد خبر 944790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha