استان اردبیل غرق در شادی میلاد امام رضا (ع) / صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوی مساجد پخش می شود

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اردبیل گفت: استان اردبیل آماده استقبال از میلاد امام رضا (ع) و غرق در شادی و شور و نشاط به مناسبت دهه کرامت است.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: استان اردبیل آماده استقبال از میلاد امام رضا (ع) و غرق در شادی و شور و نشاط به مناسبت دهه کرامت است.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان اردبیل تصریح کرد: از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تا ولادت امام رضا (علیه السلام) که با نام دهه کرامت معرفی شده است ویژه برنامه های متعددی در سطح استان اردبیل برگزار شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از برنامه های حضوری و گسترده لغو شده است و تلاش می شود تا برنامه ها و جشن های این دهه با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و یا در فضای مجازی برای مشارکت بیشتر مردم برگزار شود.

 

سقاء اذعان داشت: بیشتر برنامه های دهه کرامت تحت شعاع شیوع بیماری کرونا با محدودیت های بسیار برگزار می شود و امیدواریم با دعای مردم استان و شفاعت ائمه اطهار (علیهم السلام) شاهد نابودی این ویروس باشیم.

 

وی خاطر نشان کرد: همزمان با شب میلاد به همت فعالان کانون های مساجد منتخب استان صلوات خاصه امام رضا (علیه السلام) از بلندگوی مساجد پخش می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: قرائت زیارت «امین الله» و سایر برنامه های فرهنگی نیز به مناسبت میلاد امام رضا (علیه السلام) به صورت محدود توسط فعالان کانون های مساجد اجرا می شود.

 

دبیر شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت استان افزود: ویژه برنامه های کانون های منتخب مساجد استان اردبیل در دهه کرامت با 9 عنوان اجتماعی، زیارت خوانی، سه شنبه تکریم، قرآنی، کتابخوانی، فرهنگی هنری، امامزادگان، مساجد و فضای مجازی برگزار می شود.

 

سقاء تاکید کرد: هدف از برگزاری آئین های دهه کرامت گسترش پیام فرهنگ غنی رضوی در بین آحاد جامعه است.

کد خبر 944802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha