حادثه سینا اطهر ۱۸ جان باخته و ۲۴ مصدوم داشت

صابریان گفت: در حادثه آتش سوزی کلینیک سینا اطهر ۱۸ نفر جان باخته، ۱۵ مصدومی که به صورت سرپایی مداوا شدند و ۹ مصدوم که به مراکز درمانی منتقل شدند، داشتیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، «پیمان صابریان» در نشستی که به صورت ویدیو کنفرانسی با اصحاب رسانه برگزار شد، گفت: بلافاصله پس از اعلام حریق در کلینیک سینا اطهر تیم های عملیاتی اورژانس به محل این کلینیک اعزام شدند.

 

رییس اورژانس تهران افزود: دو دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو دستگاه موتورلانس به محل حادثه اعزام شدند و در مجموع 18 تیم عملیاتی اورژانس در محل حادثه حضور داشتند.

 

وی افزود: افرادی که دچار سانحه شدند در محل ساختمان حاضر بودند و برای عابران و همسایه های مجموعه سینا اطهر اتفاقی نیفتاده است.

 

صابریان گفت: با همکاری سازمان آتش نشانی و پدافند غیر عامل از انتشار و انفجار گاز الیوم که در آنجا موجود بود، جلوگیری شد که می توانست وضعیت بدی به وجود بیاورد و مسئله ای در خصوص تشعشعات خطرناک در آنجا نداشتیم و توصیه ما برای عدم تجمع مردم به خاطر انتقال ویروس کرونا بود و در کنار آن نیروهای امدادی نیز در صورتی که مردم تجمع نمایند، نمی توانند خدمات خود را به موقع به حادثه دیدگان انجام دهند.

 

وی در خصوص کمبود 35 درصدی بودجه اورژانس تهران گفت: نیازمند این هستیم تا با رفع کمبودهای بودجه ای بتوانیم خدمات بهتری را به شهروندان ارایه دهیم چرا که بخشی از بودجه اورژانس تهران در خصوص بیماران کرونایی مصرف می شود.

 

وی افزود: اورژانس درصدد است تا پایگاه های خود در سطح شهر تهران افزایش دهد چرا که می تواند خدمات سریع تر و بهتری را در اختیار شهروندان قرار دهد.

کد خبر 944846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha