نشاط آفرینی در دهه کرامت در گرو رفع مشکلات مردم است

حجت الاسلام زین العابدینی گفت: نشاط آفريني در دهه كرامت در گرو رفع مشكلات و دغدغه هاي اقتصادي مردم و ترویج کمک های مومنانه با همت خیران و نیکوکاران است.

حجت الاسلام «رضا حاجی زین العابدینی » با بيان اين كه شعار دهه كرامت امسال خدمت كريمانه به رسم اهل بيت(ع)است، در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: توجه به نياز محرومان جامعه در بستر فرهنگ و آموزه ها ديني باید  بيش از پيش در اين دهه مورد توجه قرار گیرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نشاط آفريني در دهه كرامت را در گرو رفع مشكلات و دغدغه هاي اقتصادي مردم دانست و بيان داشت: در دهه كرامت حيات اقتصادي ائمه  اطهار (ع) بايد بيشتر ترويج شود تا الگويي براي زندگي امروز باشد.

 

وی تصریح کرد: مومنان و پیروان امام رضا (ع) می‌توانند در دهه کرامت بنیان توجه هرچه بیشتر و جدی‌تر به اخلاق را بنا کنند و در این راستا حتی نهضتی را با عنوان اخلاق گرایی راه اندازی کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان عنوان کرد: امام حسن(ع) در حدیثی دو معیار برای کرامت ذکر می نمایند. ایشان می فرمایند: کرامت تقدم در خیر و کمک به نیازمندان در هنگامه تنگدستی است.

 

حجت الاسلام زین العابدینی اضافه کرد: انسان اگر زمانی متوجه شد که شخصی گرفتار و نیازمند است، قبل از آنکه عنوان کند نیازش را برآوده نماید آنوقت است که در انجام کار خیر پیشدستی و تقدم داشته است.

 

 

کد خبر 944857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha