از مشکل بیمه قالی بافان تا خروجی نداشتن شوراهای اداری

امام جمعه درمیان در شورای اداری این شهرستان گفت: این نوع جلسات باید خروجی مفیدی برای حل مشکلات مردم داشته باشد؛ یکی از مشکلات قالی بافان بحث بیمه است که چندین سال از زمان مطرح شدن آن می گذرد اما هنوز برطرف نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «مصیب خزاعی» پیش از ظهر امروز (11 تیر) در شورای اداری درمیان اظهار داشت: امام رضا(علیه السلام) توجه بسیاری به کارگران و حقوق آن ها داشتند و ما نیز باید پیرو ایشان نسبت به حقوق کارگران احساس مسئولیت کنیم و پیگیر حقوق آنان باشیم.

 

امام جمعه درمیان با اشاره به اجرای طرح نهضت گلخانه ای گفت: اجرای این طرح بسیار خوب است و می تواند در رونق بخش کشاورزی و اقتصادی جامعه بسیار تاثیر گذار باشد و همه باید به اجرای موفق این طرح کمک کنند.

 

وی بیان کرد: این گونه جلسات باید یک خروجی مفید برای مردم داشته باشد؛ مردم ما دچار مشکلات مختلفی هستند که باید با کمک مجلس و دولت این مشکلات حل شود و قوانینی داریم در کشور که درست نیستند و باید حذف شوند و امیدواریم نمایندگان استان در مجلس رایزنی کنند و با کمک روسای دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی به حل مشکلات مردم بپردازند.

 

حجت الاسلام خزاعی با اشاره به بیمه قالی بافان گفت: برخی از قالی بافان می گویند چندین سال پول واریز می کردیم اما دولت بیمه ما را به دلیل نداشتن اعتبارات قطع کرده است و تعداد بسیاری از قالی بافان خود را آزاد بیمه کرده اند؛ باید از حقوق این افراد و مرزداران دفاع کنیم.

 

امام جمعه درمیان بیان کرد: امیدواریم این نشست ها بتواند گره ای از مشکلات مردم باز کند؛ درخواست داریم مجلس تا با وضع قوانین درست و مفید با کمک دولت به حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی جامعه کمک کنید.

 

وی در پایان به بنیاد علوی اشاره کرد و گفت: این بنیاد بیش از 50 طرح با اعتباری بیش از 50 میلیارد تومان را در درمیان اجرایی می کند؛ نباید این بنیاد را فراموش کنیم و باید در این گونه جلسات دعوتشان کنیم و در کنار مسئولان درمیان پیشنهادات خود را بیان کنند.

کد خبر 944920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha