تیران ظرفیت‌های بالقوه در حوزه‌های مختلف از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، تیران را از جمله شهرستان‌های با ظرفیت فرهنگی هنری بالا توصیف کرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تیران وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام «رمضانعلی معتمدی» در دیدار با فرماندار تیران و کرون از دلسوزی و همراهی وی برای توسعه فرهنگ و هنر شهرستان تقدیر نمود و گفت: با توجه به اصل 44 قانون اساسی لازم است اجرای برنامه‌ها به بخش خصوصی واگذار شود تا رونق فرهنگی هنری در شهر و استان با همراهی مردم اتفاق بیفتد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با تاکید بر لزوم داشتن پیوست فرهنگی در اجرای پروژه‌های مختلف شهری و عمرانی اظهار کرد: اگر هر پروژه‌ای که در حوزه‌های مختلف از صنعت و تجارت و صادرات گرفته تا سایر بخش‌ها پیوست فرهنگی و رسانه‌ای داشته باشد، می‌توانیم ظرفیت‌های بالقوه شهرستان را بالفعل نماییم.

 

وی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی هنری تیران که با همت یکی از خیران شهرستان و همراهی فرمانداری تیران و کرون و نیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: تلاش شود علاوه بر ساخت مجتمع، با همراهی مدیریت شهری مبلمان شهری و نیز گذر فرهنگ و هنر نیز در این پروژه لحاظ شود.

 

حجت الاسلام معتمدی، تیران را از جمله شهرستان‌های با ظرفیت فرهنگی هنری بالا توصیف کرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در حوزه‌های مختلف از جمله کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تیران وجود دارد که با وجود زیرساخت‌های لازم، بالفعل می‌شود و البته وجود فرماندار خدوم و پرتلاش شهرستان نیز یکی از ظرفیت‌های تیران و کرون است.

 

«مجید حججی» فرماندار تیران و کرون نیز در این جلسه پیرامون ظرفیت‌های فرهنگی هنری شهرستان و برنامه‌های در دست اقدام از جمله پروژه مجتمع فرهنگی هنری تیران توضیحاتی بیان کرد./

کد خبر 944931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha