همبستگی و تعامل رمز موفقیت و رسیدن به قله های پیشرفت است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، رمز موفقیت ایران اسلامی را در زمینه های مختلف تعامل و همبستگی خواند و گفت: در مقابله با ویروس کرونا نیزاین تعامل و همسبتگی باید حفظ و تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، امروز(11 تیر) در مراسم تجلیل کاروان خدام رضوی از مدافعان سلامت، جهادگران و طلاب جهادی عرصه سلامت اظهار داشت: حضور کاروان خادمان حرم امام رضا(ع) به همراه پرچم متبرک بارگاه حرم در کشورهای خارجی، اماکن، در جمع خانواده‌های شهیدان جبهه مقاومت اسلامی پیشینه درخشانی دارد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اهمیت و ضرورت همبستگی و تعامل و همکاری برای پیشبرد اهداف و رسیدن به مقصد، افزود: پیشرفت و تعالی، فرهنگی و دینی بر مبنای همین اصول همبستگی محقق می شود.

 

وی ادامه داد: در طول عمر انقلاب همواره در عرصه های مختلف شاهد همبستگی و وحدت ملت ایران اسلامی و حضور به موقع در صحنه بوده ایم و این همبستگی در دوره های مختلف برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رسانده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهری یادآور شد: پیروزی ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نتیجه همبستگی، وحدت و اتحاد ملت ایران در مقابله با دشمنان بود.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز گروه های جهادی در عرصه مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم سنگ تمام گذاشتند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان داشت: در ایران اسلامی محبت امام رضا(ع) سبب همبستگی ایران با طوایف و زبان‌های مختلف شده است.

 

وی با تأکید بر ضرورت عمل به توصیه های بهداشتی و پزشکی در زمینه مقابله با ویروس کرونا، اذعان داشت: رعایت پروتکل بهداشتی برای همکاری و همراهی کادر درمان و قدردانی از زحمات آنان ضروری است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه همه باید از ماسک استفاده کنند، افزود: با رعایت موارد بهداشتی و طرح فاصله گذاری اجتماعی از تعطیل شدن فعالیت های اقتصادی جلوگیری کنیم.

 

کد خبر 944953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha