بهره برداری از ۴ پروژه محرومیت زدایی در کمیجان

همزمان با دهه کرامت از ۴ پروژه محرومیت زدایی در شهرستان کمیجان بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، همزمان با دهه کرامت و در آستانه فرا رسیدن میلاد با سعادت امام هشتم شعیان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) با حضور فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مسئولان شهرستانی، 4 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان کمیجان به بهره برداری رسید.

 

این پروژه ها با هدف کمک به نیازمندان و دستگیری از اقشار آسیب پذیر در روستاهای چاپار،کوت آباد و ۲ واحد در چهرقان بودند که در قالب خانه محرومین به بهره برداری رسیدند.

 

سرهنگ «رشید اکبری» در این مراسم به ارایه گزارشی از فعالیت های انجام شده توسط سپاه ناحیه کمیجان در راستای محرومیت زدایی پرداخت و گفت: در مجموع  ۲۵ پروژه خانه محروم در دستور کار سپاه کمیجان قرار دارد که ۸ واحد آن مربوط به مددجویان بهزیستی دارای دو معلول، ۷ واحد مربوط به مددجویان کمیته امداد و ۱۰ واحد تعمیر و بهسازی بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه از این تعداد ۱۰ واحد تکمیل و مابقی آنها تا شهریور ماه به اتمام می رسند، افزود: در راستای رفع محرومیت زدایی روستاها و نقاط کم برخوردار کمیجان پروژه های محرومیت زدایی در دستور کار بسیج سازندگی کمیجان قرار گرفته است.

 

وی اضافه کرد: امید است با بهره برداری از این پروژه ها بتوانیم گام مثبتی در راستای محرومیت زدایی و کمک به نیازمندان برداریم.

 

این مقام مسئول دهه کرامت را فرصت مناسبی برای افتتاح این پروژه ها دانست و بیان کرد: امید است به برکت نام امام هشتم، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) شاهد کاهش فقر در جامعه و توانمندی اقشار مختلف باشیم.

کد خبر 944954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha