برتری کمیته امداد فارس در جذب اعتبار برای اشتغال روستایی

رحیمی گفت: بیشترین جذب اعتبار برای اشتغال روستایی، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس به انجام رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عنایت الله رحیمی»، امروز (چهارشنبه 11 تیر) در سفر به شیراز و در آئین تحویل یک هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس با حضور سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) در شیراز گفت: کمیته امداد در رسیدگی به مستمندان از اوایل انقلاب تا کنون موفقیت های عدیده ای داشته است.

استاندار فارس افزود: در حال حاضر 24 هزار دانش آموز و 14 هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس قرار دارند که با برنامه های مختلف مورد توانمندسازی قرار می گیرند.

وی اضافه کرد: 200 هزار خانواده در استان فارس تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که برای تامین مسکن، ایجاد اشتغال و ... برای آنها تلاش می شود.

استاندار فارس تصریح کرد: بیشترین جذب اعتبار برای اشتغال روستایی، توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان فارس به انجام رسیده است.

وی با ابراز رضایت از اقدامات انجام شده برای تامین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در فارس گفت: یک هزار واحد مسکونی در سال 98 خریداری شده و در اختیار افراد نیازمند استان قرار گرفته است.
رحیمی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس همچنین رتبه اول جذب تسهیلات قرض الحسنه از بانک ها در سطح کشور را به خود اختصاص داده است و در برگزاری طرح ها و برنامه های مختلف پیشرو است.

استاندار فارس تصریح کرد: برای به ثمر رسیدن پروژه های اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) در فارس از تمام ظرفیت ها و تلاش خود استفاده می کنیم و محقق شدن آنها را افتخار خود می دانیم.

کد خبر 944955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha