تامین ۸۰ درصد تجهیزات بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی جهرم

رضایی کوچی گفت: حداقل ۸۰ درصد تجهیزات بیمارستانی پروژه مجموعه ۳۱۰ تخت خوابی جهرم از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدرضا رضایی»، امروز (چهارشنبه ۱۱ تیر)، در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی جهرم که با حضور استاندار فارس، معاون وزیر راه و شهرسازی، مدیران کل شرکت مخابرات،منابع طبیعی، آب و فاضلاب، گاز و برق استان فارس برگزار شد، گفت:‌ بنده از نوع پیشرفت کار و زمان بندی هایی که سالها است مسئولین راه و شهرسازی به مردم ارائه می دهند گلایه دارم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسئولان وزارت راه و شهرسازی روند تکمیل افتتاح بیمارستان ۳۱۰ تخت خوابی را از سالی به سال دیگر موکول می کنند، افزود: مرتب به همراه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم پیگیر این پروژه هستیم و چالش های مالی و استخدام نیروهای این پروژه را برطرف می کنیم.

 

وی با اشاره به روند پیشرفت این پروژه بزرگ درمانی و سلامت، تاکید کرد: حداقل ۸۰ درصد تجهیزات بیمارستانی این پروژه از سوی وزارت بهداشت تامین شده است.

 

رضایی ضمن گلایه از تاخیرهایی که در تحویل این پروژه ملی وجود دارد گفت: باید پیمانکار تعداد نیروهای خود را برای اتمام این پروژه حداقل به ۳۰۰ نفر برساند و شیفت کاری آنها را افزایش دهد تا شاهد افتتاح این پروژه در دهه فجر امسال باشیم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: امروز که کشور درگیر بیماری کرونا شده است وجود و اتمام این پروژه ملی قطعا می تواند کمک بزرگی به بهداشت و درمان جنوب کشور کند.

کد خبر 944969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha