مبارزه با فساد اقتصادی در  صدر اولویت های مجلس یازدهم است

فرخی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اقتصادی باید در صدر مجلس باشد، گفت: حرکت‌ مجلس یازدهم امیدوارکننده است و این کشور در گام دوم انقلاب باید مبارزه با فساد را در اولویت قرار دهد و در مسیر فلسفه انقلاب گام بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، «رسول فرخی» در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان که امروز( چهارشنبه،۱۱ تیر) در مسجد جامع لاهیجان برگزار شد، گفت: قضاوت در مورد عملکرد افراد به موقعیت زمانی و مکانی بستگی دارد که کار کردن برای رضای خدا، اثبات شخصیت و تلاش سه اصل مهم در حوزه اجتماعی است.


نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اینکه مردم همیشه در همه عرصه های سیاسی پای کار هستند، افزود: انتخابات یازدهم در گام دوم انقلاب با شهادت سردار دل ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی همراه بود که با شهادتش پیوندی دوباره در مسیر خدمت بین مردم و دستگاه حاکمیت ایجاد شد.

 

فرخی با اشاره به پیام رهبری در گام دوم انقلاب و اینکه مبحث فرهنگی اساسی ترین نیاز جامعه است، تصریح کرد: امروز بخشی از جامعه از مسائل اقتصادی رنج‌ می برند که مدیران اجرایی باید بر اساس گام دوم انقلاب محورهای پیشرو را تبیین کنند که کارایی، اثربخشی و بهره وری( رسیدن به نتیجه مطلوب با کمترین هزینه) سه اصل مهم در این حوزه است.


نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس ادامه داد: تلاش ما این است که این‌ مسیر برای جامعه هدف مشخص شود که شاخص های انقلابی گری( تعهد جهادی و پاک دستی) و شایسته سالاری( وجدان کاری، تصمیم گیری و انتقاد پذیری) رعایت شود.

 

فرخی با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد اقتصادی باید در صدر مجلس باشد، گفت: حرکت‌ مجلس یازدهم امیدوار کننده است و این کشور در گام دوم انقلاب باید مبارزه با فساد را در اولویت قرار دهد و در مسیر فلسفه انقلاب گام بردارند.

 

وی در پایان گفت: از گروه های سیاسی علاقمند به لاهیجان در راستای پیشرفت و توسعه شهرستان حمایت می کنم.

کد خبر 944989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha