ساخت فیلم مستند «سوم شخص حاضر» توسط کانون شهید محمدیانی سبزوار آغاز شد

خوشدل با اشاره به تاثیر به سزای نقش فیلم و هنر در انتقال خاطرات و سیره شهدا به جوانان، گفت: فیلمبرداری فیلم مستند «سوم شخص حاضر» بر اساس زندگی و خاطرات شهید محمدیانی توسط کانون شهید محمدیانی سبزوار آغاز شد.

«قدرت خوشدل» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سبزوار ضمن تبریک سالروز ولادت امام رضا(ع) گفت: مساجد در اوایل انقلاب و و نیز دوران دفاع مقدس امتحان خود را به خوبی پس دادند، چنان که در جریان آزادسازی خرمشهر، مسجد جامع این شهر هم محل اجتماع، هم برنامه ریزی ها و هم روحیه دهی ها به رزمندگان بود، اساسا این مسجد به عنوان کانون مبارزات، عشق و امید زندگی را زیر پوست شهر جریان می داد امروز هم مساجد می توانند و باید چنین نقشی داشته باشند.

 

مدیر کانون شهید محمدیانی سبزوار با اشاره به به حضور اثرگذار کانون های مساجد کشور در عرصه فرهنگ و هنر، ابراز کرد: این کانون ها می توانند با حرکت هدفمند و ایدئولوژیک خود جای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که پیش از انقلاب مرکز تجمع هنرمندان بود، به ویژه در عرصه فیلسم سازی بگیرند.

 

خوشدل با بیان اینکه تاثیرات هنرهای بصری در مردم بسیار با نفوذتر از دیگر قالب های هنری است به طوریکه گاهی اثرات یک فیلم کوتاه از لحاظ تبلیغی از بسیاری از سخنرانی ها بیشتر است لذا کانون شهید محمدیانی سبزوار با حمایت های ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی اقدام به ساخت فیلم مستند «سوم شخص حاضر» بر اساس خاطرات شهید محمدیانی کرده است.

 

وی با اشاره به تاثیر به سزای نقش فیلم و هنر در انتقال خاطرات و سیره شهدا به جوانان تاکید کرد: چندین فیلمنامه از زندگی شهدای دیگر سبزوار در دسترس قرار گرفته که با توجه به امکانات موجود در آینده نزدیک تولید خواهد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنریث شهید محمدیانی اظهارکرد: بعد از انقلاب اسلامی، شاهد تبلور هنر متعالی در جامعه بودیم، در این راستا سینما نیز عرصه‌ای بود که توانست با تکیه بر مولفه‌های فرهنگ دینی و آرمان‌های انقلاب اسلامی به رشد و شکوفایی برسد و در سطح جهانی مدعی شود.

کد خبر 945056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha