برگزاری مسابقه مجازی به مناسبت یادواره شهید شاخص سردار ناصر بختیاری

مسابقه فرهنگی هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی، عکس، پوستر و دلنوشته به صورت مجازی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، به مناسبت سالگرد شهادت رزمنده غیور و رشید جنگ تحمیلی سردار شهید ناصر بختیاری که به عنوان شهید شاخص کشوری در سال 99 انتخاب شده اند مسابقه مجازی فرهنگی هنری در رشته های نقاشی، خوشنویسی، عکس، پوستر و دلنوشته به صورت مجازی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شازند برگزار می شود.

 

این مسابقه به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی فرمانداری و انجمن هنرهای تجسمی برگزار می شود.

 

هنرمندان می توانند تا 20 تیر ماه سال جاری آثار خود را با این مضمون به شماره تلگرامی 09188648074 ارسال کنند.

 

لازم به ذکر است، آثار برتر توسط هیات داوران انتخاب و جوایزی به این آثار اهدا خواهد شد.

 

گفتنی است، یادواره این شهید وارسته که در 24 تیر ماه سال جاری در گلزار شهدای گمنام شهرستان شازند با حضور خانواده معزز شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

 

سردارشهيد بزرگوار ناصر بختياري پس از پيروزي انقلاب در تشكيل كميته انقلاب اسلامي و برگزاري انتخاباتهاي متعدد و برقراري امنيت شهرستان و پست هاي شبانه و تشكيل كميته امور صنفي جهت دستگيري از مستمندان و كارهاي متعدد ديگري كه ضرورت آنها را احساس مي كرد حضوري فعال داشت . ايشان پس از مدت اندكي كه از پيروزي انقلاب مي گذشت بنا به ضرورتي كه خود احساس كرده بود يعني لبيك به نداي امام خميني (ره) و دفاع از اسلام و ميهن عزيزمان وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شد و از بدو ورود تا هنگام شهادت از هيچ كوشش و تلاشي دريغ نورزيد و در عمليات هاي متفاوت چه درگيريهايي كه در سال 1358 در پاوه صورت پذيرفت و چه پاكسازي محور بانه – سردشت از وجود اشرار و ضدانقلاب و منافقان و گروههاي ملحد مبارزه کرد.

 

همچنين با شروع جنگ تحميلي در عمليات فتح شياكوه، پس از مبارزات و سخت كوشي هاي بسياري كه در گيلانغرب نشان داد همه فرماندهان را شگفت زده كرد و مورد تحسين قرار گرفت بطوريكه سردار سرلشگر دكتر مصطفي ايزدي كه يكي از فرماندهان غرب و شمال غرب كشور بود « ناصر را فاتح فتح شياكوه نامي».

کد خبر 945102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha