تخصیص بیش از یک میلیارد تومان به پروژه های محرومیت زدایی کمیجان

اکبری از تخصیص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه های محرومیت زدایی شهرستان کمیجان خبر داد.

سرهنگ « رشید اکبری» ضمن تاکید بر رسیدگی به محرومین و نیازمندان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمک به نیازمندان و محرومین از مهمترین اهداف امام و انقلاب اسلامی و در حال حاضر نیز از تاکیدات مقام معظم رهبری است که همه اقشار جامعه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

فرمان ه سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه در راستای خدمت رسانی به این عزیزان فعالیت های گسترده ای انجام شده است، افزود:  مبلغ ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای پروژه های محرومیت زدایی کمیجان تخصیص داده شده که با توجه به احساس نیاز برای رفع محرومیت زدایی و پویایی بسیج سازندگی، این اعتبار به ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هم می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته 4 پروژه خانه محرومین با حضور مسئولان به بهره برداری رسید ادامه داد: مجموعا ۲۵ پروژه خانه محروم در دستور کار سپاه کمیجان قرار دارد که امید است این منازل هر چه زودتر ساخته و تحویل نیازمندان شود.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این پروژه ها بیشتر در مناطق روستایی است، ادامه داد:  این پروژه ها در راستای رفع محرومیت زدایی روستاها و نقاط کم برخوردار کمیجان در دستور کار بسیج سازندگی این شهرستان قرار گرفته و بحمدالله روند ساخت آنان به خوبی در حال پیشروی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان تعمیر و بهسازی خانه های محروم،مساجد و مدارس و احداث خانه برای سیل زدگان، احداث کانال کشی آب روستایی،تعویض شبکه آب روستایی،لایه روبی قنوات،ساخت استخرهای ذخیره آب را از جمله پروژه های محرومیت زدایی دانست.

 

اکبری اضافه کرد: بیش از ۸ گروه جهادی به طور مستمر در راستای محرومیت زدایی فعالیت می کنند.

کد خبر 945103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha