فرهنگ منور رضوی آرام بخش دل ها در شرایط بیماری کروناست

کمالی زرکانی گفت: فرهنگ منور رضوی و حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در استان هرمزگان به مناسبت دهه کرامت، آرامبخش دلها و موجب تقویت روحیه مردم و به ویژه خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « رضا کمالی زرکانی » در جمع خبرنگاران با تبریک ولادت امام هشتم(ع) به مردم شریف هرمزگان به ویژه خانواده فرهنگ، هنر و رسانه، عنوان کرد: یکی از دلنشین ترین اعیاد ایرانیان دهه کرامت است که از ولادت حضرت معصومه(س) آغاز و به ولادت امام رضا(ع) ختم می شود. 


وی افزود: یکی از مهمترین برنامه های دهه کرامت، جشن های مردمی زیر سایه خورشید است که امسال نیز استان هرمزگان با قدوم مبارک خادمان بارگاه رضوی متبرک شد. 


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: با توجه به شرایط جامعه و شیوع بیماری کرونا و ممنوعیت هر گونه تجمع، عیادت از بیماران کرونایی و تقدیر از پزشکان و کادر درمانی در اولویت برنامه ها قرار گرفت که نتایج و اثرات بسیار ارزشمندی به همراه داشت و باعث تقویت روحیه بیماران و کادر درمانی شد. 


وی اضافه کرد: امام رضا(ع)، امام رئوف و شفابخش درماندگان و نجات بخش بیماران است و ایران اسلامی از رایحه اهورایی آن مشحون و از بلایا و آسیب ها در امان است و مطمئنا با توسل به این امام همام و ائمه اطهار(س) بر این بیماری فائق خواهیم آمد.

 

 

 

کد خبر 945111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha