برپایی دومین نمایشگاه مجازی پوستر موج دوم کرونا در اراک

کربلایی حسنی از برپایی دومین نمایشگاه مجازی پوستر موج دوم کرونا و تقدیر از کادر بهداشت و درمان در اراک خبر داد.

«حمید کریلایی حسنی» ضمن تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) به برنامه های دهه کرامت این سازمان اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های مختلفی توسط این سازمان و با همکاری شهرداری و شورای اسلامی کلان شهر اراک و دیگر دستگاه ها در حال برگزاری است.

 

وی با اشاره به اینکه دومین نمایشگاه مجازی پوستر موج دوم کرونا و تقدیر از کادر بهداشت و درمان با همت هنرمندان برجسته حوزه طراحی  پوستر شهر اراک برگزار شده است، گفت: پس از فراخوان سازمان جهت برگزاری یک دوره ورکشاپ طراحی پوستر موج دوم کرونا و تقدیر از کادر بهداشت و درمان، هنرمندان این حوزه برای به تصویر کشیدن این مهم و همچنین تقدیر از تلاش های کادر بهداشت و درمان، اعلام آمادگی کردند.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک  افزود: یکی از اهداف سازمان در برگزاری این ورکشاپ انتخاب آثار برتر جهت اکران در سطح شهر بود که نهایتا آثار برگزیده پس از داوری ها انتخاب و در سطح شهر به نمایش گذاشته می شوند.

 

وی با اشاره به اینکه، نمایشگاه مجازی  آثار طی چند مرحله و با پوسترهای متفاوت  اکران خواهد شد، ادامه داد: علاقه مندان برای دیدن این نمایشگاه مجازی می توانند به صفحه اینستاگرام پیج فرهنگ به آدرس http://@farhangi_arak در صفحات مجازی مراجعه کنند.

 

جشن بزگ ولادت با سعادت امام رضا (ع) در اراک

کربلایی حسنی همچنین از برپایی جشن بزرگ ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان نیز خبر داد و گفت: این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز جمعه 13 تیر بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی بیت المقدس شهر اراک برگزار خواهد شد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت کنندگان در این مراسم از سخنان حجت الاسلام سید علیرضا تراشیون و نوای حاج سید جواد رفیعی بهره مند می شوند.

 

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک با اشاره به حضور هنرمندان برجسته کشوری در این مراسم گفت: سید جواد هاشمی از هنرمندان برجسته و مصطفی صابر خراسانی از شعرای آئینی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

 

برگزاری جشنواره مجازی مرداب اعتیاد

 

کربلایی حسنی در بخش دیگری از سخنانش از برگزاری جشنواره مجازی با عنوان مرداب اعتیاد و پیامدهای اعتیاد در جامعه و خانواده نیز خبر داد و گفت: این جشنواره در بخش های نقاشی، کاریکاتور و پوستر برگزار می شود.

 

وی ادمه داد: آخرین مهلت برای شرکت در این جشنواره پایان تیر ماه است و علاقمندان به شرکت در آن می بایست فایل آثار خود را با ذکر مشخصات اعلام شده با استفاده از پیام رسان ها به دبیرخانه جشنواره به شماره (09057682174 ) ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در پایان به نفر اول تا سوم در هر بخش جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

 

حضور کاروان کرامت در محله های مختلف شهر

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک همچنین از حضور کاروان کرامت در محله های مختلف شهر در ایام دهه کرامت خبر داد و گفت: کاروان کرامت از روز میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) در محله های مختلف شهر حضور پیدا کرده و برنامه های مختلفی با حضور هنرمندان برای اهالی محل اجرا می کنند.

 

وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت خاص کشور و همچنین با هدف پاسداشت و تبریک روز ولادت حضرت معصومه(س) و جهت فراهم نمودن اوقاتی خوب و مفرح در این روز برای مردم، به همت این سازمان، کاروان کرامت با اجرای سرودهای جذاب در میادین و محلات مختلف، به اجرای برنامه پرداختند.

 

کربلایی حسنی با بیان اینکه این برنامه تا شب ولادت حضرت امام رضا (ع) هر روز طبق برنامه ریزی انجام شده است و هنرمندان در قالب کاروان سلامت با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی به ایجاد شور و نشاط در مناطق مختلف شهر به ویژه مناطق حاشیه ای پرداختند.

 

 

اجرای هنرمندان پرفورمنس در سطح شهر

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک در بخش دیگری از سخنان گفت:به مناسب فرا رسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، به همت این سازمان و با همکاری ۴ نفر از هنرمندان (پرفورمنس) حوزه نمایش شهر اراک،  پرفورمنس مواد مخدر در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی شهروندان به اجرا در آمد.

 

وی افزود: این هنرمندان با اجرای خود خطرات ناشی از استفاده مواد مخدر، ترویج پیشگیری از سوءمصرف و استعمال مواد مخدر، یادآوری آموزش‌های پیشگیرانه، نشان دادن تأثیرات مخرب اعتیاد در جریان زندگی اجتماعی و اختلافات خانوادگی و جرایم ناشی از آن را اجرا کردند.

 

کد خبر 945117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha