دهه کرامت با توجه به شیوع کرونا برنامه ها تعطیل نشد

حجت الاسلام قدرتي با اشاره به تحت الشعاع قرار گرفتن برنامه های مختلف ملی مذهبی بر اثر شیوع ویروس کرونا گفت: دهه کرامت با توجه به شیوع کرونا برنامه ها تعطیل نشد وفعالیت ها به سمت فضای مجازی سوق داده شد.

«حجت الاسلام حسینعلی قدرتی» در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ با تأکید براینکه با توجه به شرایط موجود جامعه برنامه های دهه کرامت سال جاری تعطیل نشد وبیشتر به سمت وسوی فضای مجازی هدایت شد گفت: همه ما باید با زندگی در فضای مجازی وفق پیدا کنیم .

 

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان با بیان اینکه باید از فرصت دهه کرامت برای تولید محتوا درابعاد مختلف در فضای مجازی استفاده کنیم اضافه کرد: این دهه فرصتی است تا با تشریح شیوه زندگانی ائمه معصومین و ایجاد پیوند مستحکم جوانان و نوجوانان با قرآن و تبیین فرهنگ قرآنی تلاش کنیم.

 

وی با اشاره به ابتکارات وبرنامه های خوب کانون های فرهنگی هنری مساجد در دهه کرامت اظهارداشت: اين فعاليت ها نيازمند اطلاع رساني بيشتر هستند تا مردم از اين گونه فعاليت ها مطلع باشند.

 

 حجت الاسلام قدرتي ضمن تقدیر از فعالیت های خوب کانون های فرهنگی هنی مساجد در زمینه دهه کرامت افزود: با توجه به استعداد های مختلفی که درمسجد وجود دارد  میتوان در حوزه فضای مجازی به خوبی کار شود.

 

مدیرمرکز رسیدگی به امور مساجد استان سمنان تصریح کرد: هنوز خیلی از استعداد ها در مساجد شناسایی نشدند و کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند از طرح های ابتکاری و خلاقیت جوانان در راستای برنامه های متنوع فرهنگی،مذهبی،هنری و ... بهره مند شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه مساجد باید به سمت و سوی کارهای ابتکاری سوق داده شوند افزود: فعالیت های این حوزه در دهه کرامت را باید با محتوای بیشتر و برنامه ریزی جامع تر در دهه امامت و ولایت تقویت کنیم  و باید کار در فضای مجازی را بعنوان کار محوری خود قرار دهیم.

 

حجت الاسلام قدرتي با یادآوری  اینکه در شرایط امروز مساجد باید خط اول تلاش برای تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی باشند ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید در محله های خود به سراغ جوانان نخبه و مستعد رفته و فعالان این عرصه را برای تولید محتوی مورد نیاز فضای مجازی به میدان بیاورند.

 

به گفته وی کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان بهترین مکان برای فعالیت در عرصه فضای مجازی و تولید محتوی به شمار می آیند.

 

کد خبر 945188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha