نگاه ویژه دولتمردان برای رفع مشکلات و دغدغه های فرا روی مردم لرستان ضروری است

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی دولت برای رفع مشکلات لرستان، گفت: نگاه ویژه دولتمردان در تخصیص بودجه برای رفع محرومیت و مشکلات فرا روی مردم استان لرستان ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام  والمسلمین « سید احمد رضا شاهرخی» امروز(12 تیر) در ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: محرومیت و بیکاری از عمده مشکلات فرا روی مردم استان لرستان است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی دولت برای رفع مشکلات فرا روی مردم استان لرستان، افزود: توسعه زیرساخت ها، افزایش بستر اشتغال در استان و محرومیت زدایی باید به طور جدی مورد توجه قرار گیرد.

 

وی خاطرنشان کرد: نگاه ویژه دولتمردان در تخصیص بودجه برای رفع محرومیت و مشکلات فرا روی مردم استان لرستان ضروری است.

 

حجت الاسلام شاهرخی با بیان اینکه سفر وزرا به لرستان کم است و توقع مردم در این رابطه بیشتر است، گفت: برای رفع مشکلات فرا روی مردم استان ها بویزه استان لرستان، می طلبد که در نگاه دولت و وزرا و توجه به استان ها توازن وجود داشته باشد.

 

وی با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های گسترده در استان لرستان، بیان کرد: می طلبد که با رویکرد مبتنی بر کار مضاعف از ظرفیت های بومی برای رفع مشکلات و چالش ها بهره گرفته شود.

 

حجت الاسلام شاهرخی در ادامه بر ضرورت توجه به مدیریت جهادی تاکید کرد و افزود: همچنین باید امکانات لازم با رویکرد مبتنی بر کار مضاعف، علم و درایت در لرستان فراهم شود.

 

وی با برشمردن برخی پتانسیل های بومی استان، ادامه داد: لرستان ظرفیت های زیادی در حوزه های آب، خاک، گیاهان دارویی و ... دارد که با حمایت دولت در بهره برداری بهینه از ظرفیت ها بستر رفع بسیاری از مشکلات فراهم می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با انتقاد از وضعیت تورم، گرانی مسکن وبیکاری، اظهار کرد: شایسته نیست که امروز مردم استان از این مشکلات در رنج هستند و باید برای رفع مشکلات مردم هرچه زودتر چاره اندیشی شود.

کد خبر 945194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha