فعالیت قرارگاه خاتم برای لرستان حیاتی است

ویسکرمی با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی برای تحقق رشد و توسعه استان، گفت: فعالیت قرارگاه خاتم برای لرستان حیاتی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مهرداد ویسکرمی» امروز(12 تیر) در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان، اظهار داشت: برنامه ریزی دولت برای رفع مشکلات فرا روی مردم ضروری است.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شواری اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع مشکلات عمرانی موجود در استان، ادامه داد: اتخاذ راهکارهای اساسی برای رفع مشکلات فرا روی طرح های عمرانی نیمه کاره استان ضروری است.

 

وی خاطرنشان کرد: شاید یکی از معدود شرکت هایی که بتواند در استان هایی مثل لرستان کار کند قرارگاه خاتم است.

 

ویسکرمی همچنین با تاکید بر ضرورت چاره اندیشی برای رفع مشکلات فرا روی قرارگاه خاتم در استان لرستان، گفت: نباید در امور به سمتی پیش برویم که پای قرارگاه از لرستان بریده شود.

 

وی با بیان اینکه این شرکت پروژه های مختلف راه آهن، آزادراه، فرودگاه و ... را در لرستان در دستور کار دارد، ابراز کرد: حضور قرارگاه خاتم در لرستان برای توسعه استان کلیدی است.

 

ویسکرمی با بیان اینکه برای رفع مشکلات فرا روی فعالیت این قرارگاه بایستی یک تصمیم کلان گرفته شود، تاکید کرد: باید خیلی از مشکلات را با تهاتر بدهی ها حل کنیم تا قرارگاه از استان خارج نشود.

 

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قرارگاه خاتم را نباید از دست بدهیم چراکه حضور قرارگاه برای لرستان کلیدی است.

کد خبر 945207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha