خدام رضوی از ۸ مدافع سلامت در بیرجند تجلیل کردند

به مناسبت دهه کرامت از ۸ تن از مدافعان سلامت در شهرستان بیرجند به نام امام هشتم با حضور کاروان زیر سایه خورشید تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، همزمان با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان خراسان جنوبی، خدام رضوی.صبح امروز (۱۲تیر) با کادر درمانی بیمارستان ولی عصر(عج) و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دیدار کردند و به نام امام هشتم با اهدای بسته‌های تبرکی از زحمات هشت نفر از مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا تجلیل و قدردانی کردند.

 

مدافعان سلامت پس از هفته ها تلاش مخلصانه شمیم عطر متبرک رضوی را استشمام کرده و روحیه دوباره گرفتند.

 

در این مراسم حجت الاسلام « علیرضا رحیمی» مبلغ اعزامی کاروان زیر سایه خورشید ضمن تقدیر از خدمات کادر بهداشتی و درمانی، مدافعان سلامت را سربازان گمنام یاد کرد که با صبر، ایثار و تلاشی جانانه در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس حضور دارند.

 

وی با تبریک دهه با عظمت کرامت به مدافعان سلامت، بیان کرد: حضور پرچم متبرک آستان مقدس علی بن موسی الرضا (ع) در این مرکز درمانی را به فال نیک بگیرید و آنرا پیغامی از طرف امام رئوف بدانید.

 

حجت الاسلام رحیمی با بیان اینکه امسال تبرک و بوسیدن پرچم مطهر رضوی به دلیل شیوع کرونا و رعایت مسائل بهداشتی ممنوع است، تصریح کرد: البته دل‌های بسیاری در گرو تبرک به این پرچم است، اما رعایت پروتکل های بهداشتی و سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

 

در ادامه این برنامه، خادمان آستان قدس رضوی با ذکر صلوات خاصه حضرت رضا (ع) از خداوند متعال شفای عاجل بیماران را مسئلت کردند.

 

 

 

کد خبر 945208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha