اجرای طرح های عمرانی با پیوست رضایتمندی مردم همراه باشد

سلیمانی دشتکی با بیان اجرای طرح های عمرانی باید با پیوست رضایتمندی مردم همراه باشد، گفت: فعالیت های عمرانی شهرداری در سطح شهر ایلام رضایت بخش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام و به نقل از روابط عمومی استانداری این استان، استاندار ایلام در جریان بازدید از طرح های عمرانی سطح شهر ایلام، اظهار کرد: تسریع در روند اجرای پروژه ها همراه با ‌در نظر گرفتن مسائل فنی می بایست مد نظر شهرداری قرار گیرد.

 

« قاسم سلیمانی دشتکی» با تاکید بر لحاظ نمودن رضایت مندی مردم در اجرای پروژه های عمرانی سطح شهر، اظهار کرد: مقدمات کار برای تفاهم با مالکینی که در محدوده زیرگذر شهید کشوری که تعریض ننموده اند، می بایستی فراهم شود.

 

 شهردار ایلام نیز ضمن قدردانی از مساعدت و حمایت استاندار ایلام از مجموعه مدیریت شهری اظهار کرد: مدت زمان پیش بینی شده برای اجرای زیرگذر شهید کشوری که هم اکنون ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ۱۸ ماه بوده است.

 

«طالب صادقیان» بیان کرد:  عملیات اجرایی این طرح از آذرماه ۹۸ آغاز شده و قصد داریم با همکاری پیمانکار و مجموعه نظارت این پروژه را زودتر از موعد مقرر و سر یکسال به اتمام برسانیم.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی تفاهم با مالکین املاک باقی مانده در محدوده زیرگذر شهید کشوری را اعلام داشته و‌ پذیرای شهروندان عزیز هستیم.

 

گفتنی است استاندار ایلام  به همراه معاون هماهنگی امور عمرانی، فرماندار ایلام، شهردار ایلام، اعضای شورای اسلامی شهر ایلام و جمعی دیگر از مسئولان استانی از پروژه های مختلف شهری ایلام ۳ فاز سیلبند مدرس و فاز سوم بام ایلام بازدید و در جریان روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها قرار گرفتند.

 

 

کد خبر 945226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha