تحویل بیش‌از ۱۰۰ هزار خودرو به مشتریان از ابتدای سال ۹۹/ تا پایان تابستان تعهدات معوق در بیشتر خودروها به‌ صفر می‌رسد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: سایپا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، «حسین کاظمی»  گفت: سایپا از ابتدای سال ۹۹ تاکنون ۱۰۰ هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو را به مشتریان تحویل داده است. تحویل این تعداد خودرو به موازات رشد تولید در این مجموعه رقم خورده و بیانگر تسریع در تحویل تولیدات از کارخانه به مشتریان است.

به گفته معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا بخش کوچکی از محصولات که به‌دلیل کسری چند قطعه همچنان به مرحله تحویل نرسیده نیز، به‌سرعت در حال تکمیل و تحویل است.

کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا تحویل به‌موقع خودروهای مشتریان براساس اولویت ثبت‌نامی را در صدر اهداف خود قرار داده است که خوشبختانه تاکنون همین روند را دنبال کرده‌ایم.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: همان‌طور که پیشتر نیز اعلام شد، تعهدات معوق ۱۸ محصول سایپا تا پایان شهریورماه به صفر خواهد رسید و در نیمه دوم سال، با سرعت بیشتر و منطبق با قرارداد مشتریان، خودرو تحویل خواهیم داد.

وی گفت: در حال حاضر تحویل خودرو به مشتریان را در چند حوزه شامل خودروهای پیش‌فروش، فروش فوری، طرح‌های جایگزینی و ... به‌طور همزمان دنبال می‌کنیم که این موضوع بیانگر تلاش سایپا برای جلب رضایت مشتریان است.

کاظمی در پایان گفت: با ورود محصولات جدید و تسریع در تحویل خودروهای مشتریان، تا پایان سال شاهد ثبت رکوردهای جدیدی در امر تحویل خودرو و عرضه به بازار خواهیم بود./

کد خبر 945253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha