نمازجمعه در ۲۳ شهر خراسان جنوبی اقامه می‌شود

امینی گفت: نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردا جمعه ۱۳ تیرماه در ۲۳ نقطه خراسان جنوبی اقامه می‌شود.

«ابوالفضل امینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند گفت: نمازجمعه این هفته در ۲۳ شهر خراسان جنوبی با وضعیت سفید، نارنجی و زرد از نظر شیوع کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی اقامه خواهد شد.

 

مسئول ستادهای نماز جمعه استان خراسان جنوبی با بیان اینکه اقامه نماز جمعه در مناطق قرمز تا اطلاع ثانوی تعطیل است، افزود: در همین راستا نماز جمعه در شهر‌ بیرجند، طبس و عشق آباد اقامه نخواهد شد.

 

وی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط نمازگزاران همچنین به همراه داشتن ماسک، دستکش، مواد ضدعفونی کننده، مهر و سجاده شخصی تاکید کرد و ادامه داد: خوشبختانه تاکنون مورد مبتلا به ویروس کرونا در محل نماز های جمعه استان گزارش نشده است.

 

امینی با بیان اینکه تمام مکان‌های برپایی نمازجمعه قبل و بعد از حضور نمازگزاران ضد عفونی می‌شوند، ادامه داد: مردم باید در هنگام خروج از محل اقامه نماز جمعه، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و از تجمع پرهیز کنند.

 

گفتنی است؛ براساس آخرین رتبه‌بندی و رنگ‌بندی شهرها، شهرستان‌های بیرجند و طبس در وضعیت خیلی پرخطر (قرمز)، شهرستان‌های قاینات، فردوس، سربیشه و بشرویه وضعیت پرخطر (نارنجی)، شهرستان‌های زیرکوه، نهبندان و خوسف وضعیت متوسط خطر (زرد) و شهرستان‌های درمیان و سرایان وضعیت کم خطر (سفید) قرار دارند.

 

 

 

کد خبر 945330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha