هزارجریب نکا با همه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی همچنان ناشناخته است

توحیدی مقدم گفت: هزارجریب نکا با همه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی همچنان ناشناخته است و باید تلاش‌های مناسب برای توسعه اقتصادی در بخش های مختلف این منطقه انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از نکا، « عبدالجواد توحیدی مقدم» پنج شنبه ( 12 تیر) در مراسم اختتامیه اولین جشنواره گیاهان دارویی در نکا گفت: سال جهش تولید، باید سالی برای جهش همه جانبه در بخش های مختلف تولیدی و توسعه اقتصادی باشد و همه ما باید در این حوزه وارد عمل شویم.

 

فرماندار نکا افزود: در طول سال های مختلف تلاش فراوانی برای توسعه اقتصادی انجام شد و اکنون باید با جهش بیشتری به سمت جلو حرکت شود.

 

توحیدی مقدم گفت: هزارجریب نکا با همه ظرفیت های گردشگری و اقتصادی همچنان ناشناخته است و باید تلاش‌های مناسب برای توسعه اقتصادی در بخش های مختلف انجام شود.

 

وی با اعلام اینکه دشمن برای ضربه زدن به حوزه اقتصادی با تمام توان وارد عمل شد، خاطر نشان کرد: باید فرزندان جامعه را با مدیریت معیشت آشنا کنیم تا معیشت خود را در تمام دوران مدیریت کنند.

 

توحیدی مقدم گفت: توسعه اقتصاد روستایی از مسائل مهمی است که باید به آن توجه ویژه اعمال شود و به نوعی نگاه خود را به سمت اقتصاد روستایی با در نظر گرفتن آمایش سرزمینی سوق دهیم.

 

وی تصریح کرد: آمایش سرزمینی مهم است و باید مقرون به صرفه بودن اقتصاد روستایی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 945342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha