۴۵ بسته غذایی بین نیازمندان اسفراین توزیع شد

همزمان با سالروز میلاد امام رضا(ع)، ۴۵ بسته غذایی به همت کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) تهیه و بین نیازمندان اسفراین توزیع شد.

«سجاد سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از توزیع 45 بسته غذایی بین نیازمندان اسفراین خبر داد و افزود: در این راستا 450 کیلوگرم برنج طارم و 90 کیلوگرم روغن در قالب بسته های 10 کیلویی برنج و دو عدد روغن یک کیلویی تهیه و بین مردم توزیع شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) اسفراین با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح خداپسندانه مبلغ 10 میلیون تومان از سوی یک خیر گمنام کمک شده بود، اظهارکرد: بسته های تهیه شده در محله های قلعه کریم و امام رضا(ع) اسفراین توزیع شد.

 

 

وی همچنین از اجرای برنامه جشن و شادی در شب میلاد امام رضا (ع) در محل مسجد خبر داد که با اجرای برنامه های مولودی خوانی و البته با رعایت کامل پروتکل های  بهداشتی همراه بوده است.

 

 

 

 

سالاری به دیگر برنامه های این کانون در دهه کرامت اشاره کرد و افزود: در این ایام هزینه ویزیت ۲۰ بیمار نیازمند هم به همت خیران و نیکوکاران کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) پرداخت شد.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری فاطمه الزهرا(س) اسفراین بیان کرد: در شب میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) طی برنامه ای به دختران عضو کانون هم هدایایی به رسم یابود اهداء شد.

 

 

 

 

کد خبر 945375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha