پروژه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز در ۳ فاز اجرا می ‌شود

بزرگی با بیان اینکه پروژه هتل ۵ ستاره این مجموعه در قالب ۳ فاز اجرا می‌شود، گفت: در مرحله نخست نصب ۹ طبقه و اجرای طبقه را تا پایان امسال خواهیم داشت همچنین مجموع آن در ۵۲ طبقه ساخته خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «مسعود بزرگی» امروز (۱۳ تیر) در مراسم آغاز مجدد عملیات عمرانی هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز، اظهار کرد: پروژه هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز پراهمیت‌ترین پروژه این مجموعه است و نحوه استفاده از آن به‌گونه ‌ای در نظر گرفته شده که در تمامی حوزه‌ها قابل استفاده باشد.

 

مدیرعامل شرکت ابنیه پدیده شاندیز افزود: این پروژه در سال‌های قبل کلید خورد که متاسفانه با وقفه در اجرا همراه شد و از امروز که ولادت امام رضا(ع) است آغاز عملیات اجرایی جدید را داریم.

 

وی با بیان اینکه پروژه هتل ۵ ستاره این مجموعه در قالب ۳ فاز اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست نصب ۹ طبقه و اجرای طبقه را تا پایان امسال خواهیم داشت و مجموع آن در ۵۲ طبقه ساخته خواهد شد و پیگیر دریافت مجوزهای قانونی آن هستیم.

 

بزرگی با اشاره به اینکه اجرای فاز ۲ در سال آینده خواهد بود که در مدت زمان ۱.۵ سال به اتمام می‌رسد، بیان کرد پس از این مرحله نیز اجرای فاز ۳ را در مدت زمان ۱.۵ سال خواهیم داشت، برنامه زمان‌بندی‌مان برای کل پروژه ۵ سال است، اما اگر اعتبارات لازم باشد و مشکلی در روند اجرا نباشد می‌توانیم در مدت زمان ۳ سال و ۹ ماه و ۱۵ زودتر از برنامه زمان‌بندی‌شده به اتمام برسانیم.

 

مدیرعامل شرکت ابنیه پدیده شاندیز تاکید کرد: برآورد هزینه ساخت هتل ۵ ستاره پدیده شاندیز با ارزش ریالی کنونی ۳ هزار میلیارد تومان است.

 

وی گفت: استانداری، دستگاه قضایی، نمایندگان مجلس و اعضای ستاد تدبیر حامی پروژه‌های پدیده است و امیدواریم با حمایت تمامی مجموعه‌ها این پروژه در موعد مقرر و حتی زودتر از آن به بهره‌برداری برسد

کد خبر 945393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha